خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سایپا
اتحاد سایپا
33
515

حرکت زشت باشگاه سایپا با جلالی

حرکت زشت باشگاه سایپا با جلالی
به گزارش افکارنیوز، مجید جلالی درباره خبر برکناری اش از سرمربیگری سایپا اظهار داشت: امروز منزل را به مقصد تمرین ترک کردم. به محل تمرین که رسیدم نگهبانی باشگاه گفت ما نمی توانیم شما را راه بدهیم. آقای رضایی گفته اند که شما را به باشگاه راه ندهیم. خواستم برگردم که آقای سجادی با من تماس گرفت و گفت سوءتفاهم شده است. مرا به داخل باشگاه بردند و گفتند مشکلی نیست و من هم به محل تمرین بازیکنان رفتم.

وی ادامه داد: همه چیز آماده بود تا تمرین را شروع کنیم که نامه مدیرعامل باشگاه مبنی بر برکناری ام را به من دادند و من هم همان جا از بچه ها خداحافظی کردم و مجموعه را ترک کردم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره در جریان این برکناری بوده است یا خیر گفت: عصر دیروز با آقای رعیت رئیس هیات مدیره سایپا صحبت کردم و ایشان گفت قرار است این دو بازی را با آرامش ادامه دهیم و شما هم سعی کن تیم در آرامش تمرین کند. حالا اینکه هیات مدیره در جریان بوده یا اینه بی اطلاع است من در جریان نیستم.

برچسب‌ها: مجید جلالی سایپا سرمربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

365 Esteghlalfc1395/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi