خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار صبای قم
اتحاد صبای قم
38
444

دایی و جلالی از دلایل ناکامی‌های صبا و سایپا می‌گویند

دایی و جلالی از دلایل ناکامی‌های صبا و سایپا می‌گویند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که استارت دیدارهای هفته دهم از دور برگشت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه هفته جاری زده می‌شود، در یکی از چهار بازی رو نخست هفته بیست و پنجم، صبای قم در خانه میزبان سایپا تهران خواهد بود.

مسابقه عصر بیستمین روز فروردین ماه سال 95 برای صبای قم مقابل سایپا تهران، سیزدهمین بازی خانگی شاگردان علی دایی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و صبا بعد از هفته‌ها به دنبال کسب پیروزی در خانه است.

صبای قم آخرین بار بیست و دوم آذر ماه سال 1394و در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب برتری یک بر صفر در دیدار خانگی برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شده و از آن هفته به بعد هیچ حریفی را در قم نبرده است.

زننده آخرین گل پیروزی صبای قم در بازی‌های خانگی یعنی جلال‌الدین علی‌محمدی نیز از دی‌ماه سال 1394 که مصادف با تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود به دلیل آسیب دیدگی صبا را همراهی نمی‌کند و صبا در غیاب این بازیکن هنوز در خانه و خارج‌ازخانه پیروز نشده است.

صبای قم به دلیل امتیازات زیادی که در هشت هفته بدون پیروزی از هفته هفدهم تا پایان هفته بیست و چهارم از دست داده، ضررهای زیادی کرده است و به همین دلیل جایگاه بسیار خوبی که تا نیم‌فصل بین چهار مدعی بالای جدول داشت اکنون در اختیار ندارد.

تیمی که همگان آن را به عنوان یکی از شانس‌های کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا قلمداد می‌کردند اکنون به حال و روزی افتاده که باید برای فرار از جمع قعرنشین‌های لیگ تلاش کند.

صبای قم اکنون در مکان دهم جدول رده‌بندی مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر جای دارد و چنانچه تعداد هفته‌های بدون پیروزی این تیم در صورت ناکامی احتمالی مقابل تیم سایپا تهران در هفته بیست و پنجم به عدد 9 برسد، صبا امکان پائین‌ رفتن مجدد در جدول رده‌بندی لیگ برتر را دارد.

در نقطه مقابل تیم فوتبال سایپا تهران مقابل صبای قم قرار می‌گیرد، تیمی که اکنون در جدول رده‌بندی سه پله بالاتر از صبا یعنی در مکان هفتم ایستاده و البته سه امتیاز از شاگردان علی دایی بیشتر دارد اما گویا سایپایی‌ها نیز با مشکلاتی مواجه هستند.

نماینده فوتبال استان تهران که با هدایت مجید جلالی در لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور حضور دارد، در چند هفته اخیر امتیازات زیادی از دست داده و در خانه و خارج از خانه به رقبا باخته تا شانس حضور در بین مدعیان بالای جدول را از دست بدهد،‌ اتفاقی که هم مدیریت و هم کادر فنی سایپا را با چالش مواجه کرده است.

در هر حال سرمربی صبای قم و سایپا تهران عصر روز پنجشنبه نوزدهم فروردین‌ماه در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم پاسخگوی سئوالات اصحاب رسانه هستند تا دلایل ناکامی‌های صبا و سایپا در هفته‌های اخیر لیگ برتر از زبان آنها بازگو شود.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، از ساعت 16:15 دقیقه عصر روز پنجشنبه نوزدهم فروردین ابتدا مجید جلالی در نشست خبری حضور می‌یابد و 30 دقیقه بعد علی دایی سرمربی صبای قم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در خصوص این بازی و شرایط تیم خود خواهد بود.

برچسب‌ها: صبای قم سایپا مجید جلالی علی دایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

568 صبای قم21395/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi