خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سایپا
اتحاد سایپا
33
515

با تمام بازیکنان جوان قرارداد 3 تا 5 ساله داریم جلالی: بعید

با تمام بازیکنان جوان قرارداد 3 تا 5 ساله داریم جلالی: بعید
سرمربی سایپا ادعا می کند که شایعه پیوستن محمدرضا اخباری به تراکتورسازی درست نیست.
مجید جلالی در این باره به "مستر90" گفت: من فکر می کنم چنین چیزی درست باشد. من روز چهارشنبه سرتمرین با محمدرضا صحبت کردم و از او پرسیدم که می خواهی سرباز شوی که پاسخ داد می خواهم فصل بعد هم در سایپا بمانم. به هرحال اخباری تا دو سال دیگر هم دانشجو است و می تواند درسایپا بماند.

او در مورد خدمت سربازی که بازیکنان جوان این تیم را تهدید می کند هم گفت: این ماجرا من را نگران می کند همانطور که در فولاد هم این نگرانی را داشتم. به هر حال این مشکلی است که از نظر من تمام تیم های بازیکن ساز را تهدید می‌ کند و باید یک راهکار جدی برای این موضوع اندیشیده شود.

سرمربی سایپا در مورد اینکه بازیکنان جوان این تیم در معرض پیشنهادهای اغواکننده تیم های متمول لیگ قرار می‌ گیرند هم گفت: زمانی که من این بازیکنان جوان را به سیکل تیم بزرگسال اضافه کردم، با تمام آنها قرارداد 3 تا 5 ساله بستیم. به همین دلیل نگرانی ای وجود ندارد البته این باشگاه است که تصمیم می گیرد که آیا می‌ خواهد از این بازیکنان درآمدزایی کند یا ما می‌ توانیم آنها را در اختیار داشته باشیم.

جلالی در پایان در مورد وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات هم گفت: باشگاه دارد کارش را انجام می‌ دهد البته ما از نظر بودجه اصلا توان مقابله با تیم های قدرتمند را نداریم و به همین دلیل کمی صبر کرده ایم تا سایر تیم ها بازیکنانشان را بگیرند و بعد ما با بازیکنان موردنظرمان وارد مذاکره شویم.

برچسب‌ها: مجید جلالی سایپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

388 سانچزالکسیس1394/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi