خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

جلالی: مجبور شدیم ورزشگاه آزادی را قبول کنیم

جلالی: مجبور شدیم ورزشگاه آزادی را قبول کنیم
سرمربی سایپا قبول ندارد که تیمش در نتیجه‌گیری نوسان دارد. سایپا در حالی موفق شد در اصفهان سپاهان قدرتمند را شکست دهد که هفته گذشته در تهران از استقلال‌خوزستان شکست خورد و شاید اگر این اتفاق نیفتاده بود حالا این تیم جزو تیم‌های مدعی لیگ‌برتر بود. جلالی در این‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: اگر یک تحلیل منصفانه درباره بازی ما با استقلال‌خوزستان انجام شود، متوجه می‌شوید که سایپا بسیار خوب بازی کرد. ما در طول بازی تیم بهتری نسبت به استقلال‌خوزستان بودیم اما آنها در دقیقه 94 به ما گل زدند.

او ادامه داد: البته هرگز نمی‌خواهم شایستگی‌های تیم استقلال‌خوزستان را سبک جلوه دهم چراکه آنها تا به اینجای فصل نشان دادند که چه تیم خوبی هستند. ما هم در خیلی از بازی‌ها شایستگی‌های پیروزی نداشتیم اما یک گل زده‌ایم و استقلال‌خوزستان هم دقیقا به همین شکل توانست ما را شکست دهد من خودم بعد از بازی خیلی ناراحت بودم چراکه اعتقاد داشتم می‌توانستیم در این بازی حتی برنده باشیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه به نظر می‌رسید سپاهان هم در بازی با تیمش بدشانسی آورده هم گفت: حرف شما منصفانه است و واقعا من مانده‌ام که چطور می‌شود وقتی برتر هستی نمی‌بری و وقتی که تیم بهتر زمین نیستی برنده می‌شوی. البته این ماهیت فوتبال است و من به این موضوع خو گرفته‌ام.

جلالی قبول ندارد که نتایج تیمش پرنوسان بوده است: هرگز قبول ندارم که نتایج ما پرنوسان بوده است چراکه من هرگز نتیجه پایانی نگاه نمی‌کنم بلکه به روند تیمی‌ام نگاه می‌کنم. تیم ما اینطور نبوده که در یک بازی خیلی بالا باشد و در یک دیدار خیلی پایین بازی کند.

او در پاسخ به این سوال که چطور به بازی در ورزشگاه آزادی در دیدار با پرسپولیس رضایت داد هم گفت: اینطور نیست که ما رضایت کامل داشته باشیم. به ما گفتند که حق نداریم در زمین دستگردی بازی کنیم و یا باید به زمین تختی برویم یا به زمین آزادی. ما بین بد و بدتر بد را انتخاب کردیم چراکه اعتقاد داریم بازیکنانمان در زمین هموار بهتر بازی می‌کنند.

جلالی در پایان درباره بازی با پرسپولیس هم می‌گوید: ما در بازی رفت موفق شدیم پرسپولیس را ببریم، البته این تیم نسبت به دور رفت بسیار بهتر شده است. ما در جام شهدا با این تیم بازی کردیم که البته من تحلیل عمیقی نسبت به این بازی نداشتم ولی در همان دیدار هم ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در طول هفته ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و کاملا متوجه هستیم که آنها بسیار پیشرفت کرده‌اند. بازی بسیار سختی خواهیم داشت اما من فکر می‌کنم می‌توانیم به نتیجه‌ای که شایستگی آن را داریم برسیم که البته من اعتقاد دارم شایستگی ما پیروزی است.

برچسب‌ها: مجید جلالی پرسپولیس سایپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

331 سالکو بسطام1394/11/27

Upvc: ادم باشخصیتی هست

29 بهمن (13:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi