خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی ساوتهمپتون-منچستریونایتد؛ فن خال در اندیشه انتقام

پیش بازی ساوتهمپتون-منچستریونایتد؛ فن خال در اندیشه انتقام
زمان و مکان مسابقه

یکشنبه (29 شهریور)؛ 19:30 به وقت تهران
استادیوم سنت ماری

شرحی از وضعیت دو تیم

ساوتهمپتون در حالی در روز یکشنبه به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت که شروع خوبی را در این فصل نداشته است. قدیسین از 5 بازی آغازین فصل جاری لیگ برتر، تنها یک بار به پیروزی رسیده اند و تنها 6 امتیاز را از 5 بازی کسب کرده اند. به این عملکرد نامناسب باید حذف از دور انتخابی لیگ اروپا را نیز اضافه کرد. رایان برتراند - دفاع چپ - ساوتهمپتون در این بازی غایب خواهد بود و حضور یوردی کلاسی - هافبک هلندی فصل گذشته آیاکس که به عنوان جایگزین مورگان اشنایدرلین خریداری شد - در بازی فردا نیز بعید به نظر می رسد. مهمترین مصدوم ساوتهمپتون اما دروازه بان این تیم - فریزر فارستر - خواهد بود. در غیبت فارستر، مارتن استکلنبرگ در دروازه ساوتهمپتون قرار خواهد گرفت تا جمع هلندی های این بازی همچنان هم افزایش یابد.

در سوی دیگر میدان، منچستریونایتد در حالی خود را برای بازی مقابل ساوتهمپتون آماده می کند که جو حاکم بر این تیم هنوز تحت تأثیر شکست مقابل آیندهوون در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مصدومیت شدید لوک شاو - دفاع چپ این تیم - می باشد. در نبودِ شاو، احتمالا دیلی بلیند به عنوان دفاع چپ و مارکوس روخو به عنوان وسط بازی خواهند کرد. این اولین دیدار فصل جاری لیگ برتر خواهد بود که شیاطین سرخ با چینش تدافعی متفاوتی به میدان خواهند رفت و این امر می تواند موجبات نگرانی لوییز فن خال را فراهم آورد، زیرا خط دفاعی تیمش در فصل جدید، عملکرد قابل قولی را ارائه داده بود و پیشرفت های زیادی را نسبت به فصل گذشته در خود می دید. خبر خوب برای هواداران منچستریونایتد اما بازگشت احتمالی وین رونی - کاپیتان یونایتد - به ترکیب اصلی تیمشان خواهد بود. با توجه به عملکردهای خوب آنتونی مارسیال، انتظار می رود که رونی به جای پست شماره 9 و بازی کردن به عنوان مهاجم نوک، کمی عقب تر و در پست شماره 10 بازی کند.

مهم ترین نکته این بازی اما به تقابل لوییز فن خال و رونالد کومان بر می گردد. رابطه این دو مربی هلندی که سابقه کار کردن با یکدیگر را در بارسلونا دارند، در سالیان اخیر کمی متلاتم شده است. فصل گذشته، فن خال در زمین ساوتهمپتون موفق به کسب یکی از معدود پیروزی های خارج از خانه اش شد، اما در بازی برگشت، این کومان بود که موفق به غلبه بر استاد سابقش شد و پیروزی مهمی را در برابر یونایتد در اولدترافورد کسب کرد. فن خال در این بازی قطعاً در اندیشه گرفتن انتقام آخرین تقابلش با کومان خواهد بود و این امر موجب افزایش حساسیت های بازی خواهد شد.

وضعیت غایبان دو تیم

ساوتهمپتون: رایان برتراند، فلورین گاردوس، فریزر فارستر، یوردی کلاسی (نامشخص)
منچستریونایتد: فیل جونز، آندریاس پریرا، لوک شاو

برچسب‌ها: منچستریونایتد ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

337 شملوخ1394/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi