خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

بازگشت احتمالی رونالدو به ترکیب اصلی منچستریونایتد

بازگشت احتمالی رونالدو به ترکیب اصلی منچستریونایتد
به‌احتمال فراوان دیدار امشب برابر ساوتهمپتون، با بازگشت فوق ستاره پرتغالی به ترکیب ابتدایی شیاطین‌سرخ همراه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی- تیم رالف رانگنیک پس از تساوی 1-1 مقابل برنلی که در حال حاضر در منطقه سقوط قرار دارد، امیدوار است که به مسیر پیروزی‌های خود بازگردد. این نتیجه باعث شد شیاطین‌سرخ از جمع چهار تیم برتر لیگ برتر خارج شوند.

رونالدو بازی مقابل برنلی را روی نیمکت آغاز کرد و منچستریونایتد اکنون در حالی به اولدترافورد بازخواهد گشت که انتظار می‌رود کریستیانو رونالدو در مقابل ساوتهمپتون از ابتدا در ترکیب باشد. گفتنی است،این مهاجم 37 ساله در حالی که 20 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود وارد زمین شد و نتوانست تاثیر مثبتی بگذارد.

جیدون سانچو، برونو فرناندز و مارکوس راشفورد احتمالا سایر عناصر هجومی ترکیب شیاطین‌سرخ خواهند بود. همچنین،انتظار می رود رالف رانگنیک پل پوگبا فرانسوی را در خط میانی به‌کار گیرد.

در اولین دوره حضور در اولدترافورد، رونالدو بار مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت. از این چهار مسابقه، مهاجم 37 ساله دو بار گلزنی کرده است. یکی از گل ها در لیگ برتر و دیگری در جام حذفی در فصل 05-2004 به ثمر رسید.

منچستریونایتد با 39 امتیاز از 23 بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. شیاطین‌سرخ در حال حاضر تنها یک امتیاز با وستهام یونایتد رده چهارمی فاصله دارند. با این حال، هم آرسنال و هم تاتنهام هاتسپر بازی‌های کمتری نسبت به چکش ها و منچستریونایتد انجام داده‌اند و این شانس را دارند، تا شرایط خود را در جدول بهبود دهند.

از سوی دیگر، ساوتهمپتون پس از پیروزی 3-2 هفته گذشته مقابل تاتنهام، وارد نیمه بالای جدول رده بندی شده‌است. قدیس ها در حال حاضر با کسب 28 امتیاز از 23 بازی در رده دهم جدول قرار دارند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 Reza Wampire1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi