خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تساوی خانگی شیاطین‌سرخ در روزهای ناتمام بی‌فروغی یک ستاره

تساوی خانگی شیاطین‌سرخ در روزهای ناتمام بی‌فروغی یک ستاره
ر بازی نخست از مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جزیره، عصر امروز شیاطین سرخ شهر منچستر در اولدترافورد با نتیجه یک بر یک مقابل میهمان خود ساوتهمپتون متوقف شدند.

به گزارش فوتبالی، در دیدار آغازین رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلستان، بعد از ظهر امروز و از ساعت 16 به وقت ایران، شاگردان رالف رانگنیک در تیم منچستر یونایتد در استادیوم اولدترافورد شهر منچستر میزبان حریف خود تیم ساوتهمپتون بودند که در نهایت نیز با حساب یک بر یک برابر میهمان خود را متوقف شده و دو امتیاز این مسابقه خانگی را از دست دادند و به تک امتیاز بسنده کردند.

رالف رانگنیک تیم خود را با این ترکیب روانه این مسابقه و مصاف با حریف خود کرده بود:

داوید دخیا، هری مگوایر، پل پوگبا، کریستیانو رونالدو، مارکوس راشفورد، برونو فرناندز، رافائل واران، دیوگو دالوت، لوک شاو، جیدون سانچو، اسکات مک تومینای
بازی در دقایق اولیه نیمه نخست متعادل آغاز شد اما رفته رفته این شاگردان رالف رانگنیک آلمانی بودند که کمابیش توپ و میدان را در اختيار گرفتند. در حالی که بارش باران نیز در اواسط نیمه اول این دیدار شروع شده بود، روی پاسکاری خوب راشفورد و فرناندز سرانجام این جیدون سانچو بود که موفق شد گل اول این مسابقه را برای منچستر یونایتد و به نام خود به ثبت برساند. در دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار پل پوگبا هم موفق به گلزنی شد که داور این مسابقه، این گل را نپذیرفت و آفساید هافبک ملی‌پوش و فرانسوی شیاطین سرخ را اعلام کرد.

اما در شروع نیمه دوم مسابقه و در همان دقایق ابتدایی، بازیکنان ساوتهمپتون موفق شدند منچستری‌ها را غافلگیر کرده و گل تساوی را درون دروازه داوید دخیا جای دهند. این مسابقه در ادامه و تا دقیقه نود، با وجود تلاش‌های بازیکنان دو تیم خصوصا یاران کریستیانو رونالدو گلی در پی نداشت و سرانجام با همان نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت و دو تیم امتیازات را در اولدترافورد تقسیم کردند. با کسب این نتیجه، شاید سهمیه لیگ قهرمانان شیاطین سرخ در فصل آینده نیز به خطر بیفتد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ساوتهمپتون کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

99 Reza Wampire1400/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi