خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

انتقاد تند اسکولز از رانگنیک: او مدیر ورزشی است نه مربی

انتقاد تند اسکولز از رانگنیک: او مدیر ورزشی است نه مربی
اسطوره شیاطین سرخ بعد از دومین تساوی پیاپی تیم در لیگ جزیره به انتقاد تند از سرمربی آلمانی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر یونایتد در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت وبا تساوی یک بر یک متوقف شد.

پل اسکولز ، ستاره سابق یونایتد به انتقاد تند از رانگنیک پرداخت و گفت: پیش بینی می کردیم که سولسشایر بعد از نتایج ضعیفی که به دست آورد از هدایت تیم اخراج شود اما این را پیش بینی نمی کردیم که باشگاه تا این انداره بدون برنامه باشد. هواداران از خود می پرسند که برنامه چیست؟ باید برای بازگرداندن تیم به روزهای اوج با یک مربی سطح بالای جهانی قرارداد امضا می شد.

او ادامه داد: منچستر یونایتد باید همواره بهترین ها را داشته باشد. به نظرم هیچ برنامه ای در این باشگاه وجود ندارد. آنها با کسی قرارداد امضا کردند که مربی نیست بلکه بیشتر مدیر ورزشی است. رانگنیک در ۱۰ سال اخیر تنها دو سال مربیگری کرده است.

اسکولز در پایان گفت: دوست ندارم که سخنان من اشتباه فهمیده شود.رانگنیک تجربه لازم برای هدایت تیم بزرگی چون یونایتد را ندارد. تیم او کاملا فردی بازی می کند و این در بازی امشب کاملا نمایان بود.

منچستر یونایتد در ۱۰ بازی که زیر نظر رانگنیک به میدان رفته تنها ۱۴ گل به ثمر رسانده است که این بدترین آمار در سال های اخیر است.

شیاطین سرخ با این تساوی ۴۰ امتیازی شدند تا رد رده پنجم جدول رده بندی باقی بمانند و اختلاف آنها با سیتی به ۲۰ امتیاز افزایش پیدا کند.

برچسب‌ها: پل اسکولز منچستریونایتد رالف رانگنیک ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

95 Reza Wampire1400/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi