خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,279

شواین اشتایگر: منچستریونایتد بزرگتر از بایرن مونیخ است

شواین اشتایگر: منچستریونایتد بزرگتر از بایرن مونیخ است
باستین شواین اشتایگر که به تازگی به باشگاه منچستر یونایتد انگلیس پیوسته است معتقد است یونایتد ها صاحب بزرگترین باشگاه دنیا هستند!
به گزارش کیکر، کاپیتان ژرمن ها در اظهارنظری جالب اظهار داشته است منچستریونایتد انگلیس را بزرگتر از بایرن مونیخ آلمان می داند. این اظهارنظر در حالی که منچستریونایتد در دو فصل اخیر قهرمان لیگ برتر نشده و حتی در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته هم حضور نداشته، جالب تر به نظر می رسد.
و اما تفاوت منچستر با بایرن: "بله این دو باشگاه تفاوت هایی با هم دارند. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است. حتی در چین هم طرفداران زیادی دارد. اما در کشوری مثل آمریکا بایرن مونیخ تیم بزرگ و محبوبی به حساب نمی آید."
البته از نظر قدرت مالی حق با اوست. آنها در بازاریابی بین المللی هم بهتر از رقیب آلمانی شان عمل کرده اند. آنها با فروش محصولات شان در فصل 2014-2013 توانستند 518 میلیون یورو به دست آورند و این رقم برای بایرن مونیخ 487.5 بوده است. البته در این میان رئال مادرید بهتر از منچستر عمل کرده و به فروش 549.5 میلیون یورویی رسید.
اما از نظر تعداد اعضا بایرن بزرگتر است. آنها 258 هزار عضو دارند و منچستر با 150هزار عضو فاصله زیادی با باواریایی ها دارد. البته باید به موفقیت های اروپایی بایرن مونیخ و جام هایی که کسب کرده هم اشاره کرد.
وی در مورد اظهارات قیصر فوتبال آلمان هم با اعتماد به نفس کامل جواب داده است. بکن باوئر از انتقال شواینی به MLS آمریکا گفته بود و اشتایگر در جواب گفته است: "نمی دانم بکن باوئر چه زمانی برای بازی به آمریکا رفت. ولی من 30 ساله هستم و منچستر را انتخاب کردم. می دانم چالش بزرگی در انتظار من است ولی من به انتخاب خود ایمان دارم."

برچسب‌ها: باستین شواین اشتایگر بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 3

727 بایرن.مونیخ.2011394/04/26

محمد فشفشه: برو باو.تا دیروز هم بایرن بودی.او هم چیز بزرگی زیاد نبودی

27 تیر (13:14)


بایرمونیخ لاهیج: ادم اینقدر خاین 4 روز رفت اونجا شاخ شد کثافت

27 تیر (10:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi