خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

بیلد: باستین در بایرن مونیخ می ماند

بیلد: باستین در بایرن مونیخ می ماند
در حالیکه شایعه جدایی قریب الوقوع باسیتن شواین اشتایگر از بایرن مونیخ این روزها بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد، خبرگزاری بیلد آلمان از ادامه حضور او در مونیخ خبر می دهد.
باشگاه منچستریونایتد به شدت در پی جذب کاپیتان تیم ملی آلمان است و باسیتن هنوز در مورد آینده اش در بایرن موضع مشخصی نگرفته است.
در حالیکه قرارداد باستین شواین اشتایگر سال آینده با بایرن تمام می شود و او هنوز این قرارداد را تمدید نکرده است، خبرگزاری بیلد امروز با انتشار مطلبی در مورد آینده او، مدعی شد که باستین فصل آینده نیز در بایرن مونیخ خواهد بود و پس از آن در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که او پس از جام جهانی 2018 بایرن را به قصد MLS ترک کند.
بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان آلمانی معتقد هستند که شواینی رابطه خوبی با گواردیولا ندارد و تصمیم او در مورد آینده اش تا حدود زیادی به ماندن یا رفتن پپ در پایان فصل بعد دارد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ باستین شواین اشتایگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

224 AcademyƤαяαɗσx1394/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi