خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

شواین‌ اشتایگر: شخصیت بزرگان در وقت موفقیت‌ها نمایان است.

شواین‌ اشتایگر: شخصیت بزرگان در وقت موفقیت‌ها نمایان است.
حواشی بازی سه‌شنبه شب بایرن و دورتموند پایانی ندارد. با وجود گذشت ۳روز از آن پیکار حاشیه‌های این مسابقه همچنان ادامه دارد.
جدیدترین حاشیه مرتبط به این مسابقه را «سباستین کئل‌»‌هافبک ۳۴ ساله زردپوشان آفریده است. او جملاتی بیان کرد که باعث رنجش و ناراحتی ۲ مونیخی شد.
حرف‌های جنجالی کهل
کهل در مصاحبه‌‌ایی اظهار داشت: این که بایرنی‌ها حالا دنبال مقصر در چهره داور بازی می‌گردند، چیزی بی‌معنی از نظر من است. آنها قبلا هم بارها چنین رفتاری بعد از باخت‌های که مقابل ما کسب کردند، داشته‌اند.حالا اگر نمی‌توانند ضربات پنالتی‌شان را گل کنند، بروند و تمرین پنالتی انجام دهند.
با بیان این جملات ستاره قدیمی بورسیا، به بایرن طعنه و نیش زده است. موردی که باعث رنجش خاطر توبیاس، برادر جوانتر باستیان شواین اشتایگر و تیم دوم باشگاه بایرن و پپ گواردیولا، سرمربی تیم شد.
در بازی انجام گرفته مونیخی‌ها وقتی در پایان مسابقه در وقت قانوی و اضافه به تساوی یک بر یک رسیدند، نتوانستند ضربات پنالتی خود را گل کنند.
در حالیکه انتقادی که بعد از بازی از «پتر گاگل‌مان» داور مسابقه کردند، به خاطر عدم اعلام پنالتی به خاطر خطای خشن و بزرگ لانگراک، دروازه‌بان دورتموند بر روی لواندوفسکی بود که باعث اعتراض شد.
واکنش برادر شواینی
توبیاس شواین اشتایگر با گذاشتن تصاویری از برادرش باستیان که بعد از پیروزی مقابل آرژانتین، برزیل، پرتغال و فرانسه در جام جهانی به بزرگانی همچون لیونل مسی، داوید لوییز، کریس رونالدو و کریم بن‌زما با وجود کسب برتری دلداری می‌دهد، چنین جملاتی را علیه کئل بر زبان آورد:بزرگی محض یک ورزشکار خودش را در شکست ها نشان نمی‌دهد. بلکه در رفتارش به هنگام افتخارات مشخص است...
توبیاس با این جملات مشخص کرد آنچه از زبان کئل عنوان شد، متناسب به اظهارات یک ورزشکار با شخصیت نبود.
واکنش پپ
همچنین اظهارات بازیکن دورتموندی‌ها باعث ناراحتی و واکنش گواردیولا شد. مربی اسپانیایی مونیخی ها اظهار داشت: وقتی آدم تیمش ۳۵ امتیاز کمتر دارد، بهتر است که حرف نزند. من هیچ‌وقت باخت را گردن دیگران نه انداختم.و این بار شاید دو دلیل خوب داشتم که چیزی بگویم. اما آخر بازی حتی به یورگن کلوپ هم تبریک گفتم. آدمی نیستم که دیگران را مسخره کنم حتی زمانی هم که تیمم برنده نشده است.
وی ادامه داد: حالا به قدر کافی زمان دارم که تمرین پنالتی کنم چون ما قهرمان فصل شده ایم.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ باستین شواین اشتایگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

286 T A K H T I1394/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi