خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

دروگبا: به خاطر مورينيو سبک بازي‌ام را تغيير دادم

دروگبا: به خاطر مورينيو سبک بازي‌ام را تغيير دادم
مهاجم ساحل عاجي37 ساله و کهنه کار چلسي که جزو بهترين هاي فوتبال جزيره است اعتراف کرد که بعد از ملحق شدن به تيم فوتبال چلسي، سبک بازي خود را تغيير داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، دروگبا سال ۲۰۰۴ از مارسي به چلسي پيوست و طبق اعتراف خود بعد از ملحق شدن به ژوزه مورينيو مجبور شده سبک بازي‌اش را تغيير دهد.
وي ادامه داد: من مجبور شدم شيوه بازي‌ام را متناسب با بازي‌هاي ليگ برتر تغيير دهم. سبک بازي‌ام در چلسي چيزي نبود که در فرانسه داشتم. آنجا من هميشه روي خط آفسايد بودم، اما زماني که به چلسي آمدم به مهاجم نوک تيم تبديل شدم و بايد با فرانک لمپارد و آرين روبن بازي ترکيبي مي‌داشتيم. به همين دليل بايد شيوه بازي‌ام را تغيير مي‌دادم، چون لمپارد و روبن نه تنها مي‌توانستند دريبل بزنند، بلکه گل هم مي‌زدند.
وي ادامه داد: در ابتداي ورودم به چلسي فکر مي‌کردم که من همه کاره تيم خواهم بود، منم که سلطان تيم مي‌شوم و همه گل‌ها را من مي‌زنم، اما طولي نکشيد که فهميدم کنارم افرادي هستند که هر کدام از آنها هم مي‌توانند سرنوشت بازي را تغيير دهند. به همين دليل فهميدم که بايد با آنها به طور مشترک کار کنم.

برچسب‌ها: چلسی دروگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 3

407 Fc Lahijan Ak041394/04/16

پسر90: عاشقشم

6 مرداد (13:41)


ویروسان: مرد آبی پوش

16 تیر (13:53)


سـردارامـیــر: سلطان آبی پوش. . .

16 تیر (00:23)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi