خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا!

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا!
دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی ابراز امیدواری کرد محمد صلاح دوباره در چلسی بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دروگبا و محمد صلاح، ستاره گلزن لیورپول در سال 2014 و در ترکیب چلسی با یکدیگر برای مدتی کوتاه هم تیمی بودند. اما مهاجم مصری در آن مقطع مورد توجه ژوزه مورینیو قرار نداشته و در نهایت سه سال بعد لباس لیورپول را به تن کرد تا به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شود.دیدیه دروگبا گفت: "اگر بخواهیم انسانی خودخواه باشم، به محمد صلاح خواهم گفت که در تابستان سال بعد لیورپول را ترک کند و دوباره لباس تیم چلسی را به تن کند (با خنده). البته عقیده من این است که محمد صلاح همچنان بهترین بازیکن و ستاره بزرگی باقی خواهد ماند و چه او در لیورپول بماند و چه تصمیم به ترک این تیم بگیرد، تغییری در این نظریه برای من ایجاد نمی شود.

هر تیمی که موفق به جذب محمد صلاح شود پیشرفت کرده و عملکرد بهتری خواهد داشت، زیرا او به خوبی می‌داند که باید در زمین چه کاری انجام می‌دهد. محمد صلاح در امر گلزنی و البته خلق موقعیت بسیار خوب عمل می کند و این بازیکن فقط به اعتماد سرمربی نیاز دارد. البته من نمی دانم تصمیم محمد صلاح برای آینده چه خواهد بود و این تنها بستگی به خود این بازیکن دارد. اما هر او در هر تیمی که بازی کند من یکی از طرفداران محمد صلاح خواهم بود."

برچسب‌ها: چلسی دروگبا محمد صلاح

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Frenkiedejong1400/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi