خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

جووینکو: پیرلو از من در مورد لیگ آمریکا پرسید

جووینکو: پیرلو از من در مورد لیگ آمریکا پرسید
احتمال جدایی پیرلو از یوونتوس و پیوستن او به نیویورک سیتی در لیگ حرفه ای آمریکا، بسیار زیاد است.

به گزارش "مستر90"، پیرلو پس از 4 فصل حضور درخشان در یوونتوس، به احتمال زیاد همین تابستان این تیم را به مقصد لیگ MLS ترک خواهد کرد. در حالی که تصور می شد این انتقال هفته گذشته قطعی شود اما اینگونه نشد و پیرلو اعلام کرد که در صورت نهایی شدن این انتقال، خودش اولین نفری خواهد بود که آن را اعلام خواهد کرد.

سباستین جووینکو، هم تیمی سابق پیرلو در یوونتوس که زمستان گذشته به تیم ونکوور در لیگ حرفه ای ایالات متحده پیوست، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که پیرلو از او در مورد این لیگ سوال پرسیده است.

او گفت:" بله؛ پیرلو به من پیامک زد و از من در مورد لیگ آمریکا سوال پرسید. البته این پیام را مدتی پیش برای من فرستاد و اینطور نیست که در روزهایی که به نیویورک سفر کرده بود، چنین چیزی را از من پرسیده باشد.
البته فکر نمی کنم من کسی باشم که او را برای آمدن به لیگ آمریکا متقاعد کرده باشد. نمی توانم منکر این شوم که دوست دارم هر چه زودتر مقابل او بازی کنم. لیگ آمریکا لیگی است که ارزش ریسک را دارد و می ارزد که بازیکنی چون پیرلو، آن را تجربه کند. هرچند اینجا کیفیت و دیسیپلین لیگ های اروپایی را ندارد اما در آینده به یک لیگ مهم و باارزش در دنیا تبدیل خواهد شد."

برچسب‌ها: یوونتوس جووینکو پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

163 گلان گان1394/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi