خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

پیرلو: نباید تمرکز خود را از دست دهیم

پیرلو: نباید تمرکز خود را از دست دهیم
بانوی پیر امروز در دیداری سخت به مصاف سرسختی به نام آتالانتا می رود و شاگردان پیرلو می دانند که باید روند پیروزی های خود را ادامه دهند. اندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از این بازی ضمن تایید قدرتمندی رقیب فرداشب، به حفظ تمرکز تیم و شاگردانش برای کسب نتایج موفق اینده تاکید کرد.

دیدار سختی ست، برابر تیمی قدرتمند به میدان خواهیم رفت، واقعیت این است که این تیم در سال های اخیر تغییر کرده و در ایتالیا و اروپا خوب نتیجه گرفته، این تیم در خط حمله بازیکنان زهردار و خوبی دارد و بازی کردن با انها سخت است. از رشد این تیم در این سالها متعجب نشدم، زیرا مربی خوبی دارند و به لطف این مربی در سال های اخیر دست به کارهای بزرگی زدند. به یک سطح قابل توجهی دست یافتند و این واقعیت جدید و بزرگی ست که باید ادامه دار شود، به هر حال احترام زیادی برای شان قائلیم. مربی بسیار خوبی که سالهاست مربیگری می کند، مدل خاص خود را برای تیمش دارد، شاگردانش با ایده های او پیش میروند و به این ترتیب نتایج بزرگ و خوبی را رقم زدند.

اما پورتو

زمانی که تیم ها به این مرحله می رسند همه قدرتمند هستند، نمی توانی منتظر یک شگفتی خاص در قرعه باشی، احترام بسیار زیادی برای پورتو قائل هستیم، این تیم بسیار خوب بازی می کند و ما اماده یک رقابت سخت خواهیم بود، هنوز برای لیگ قهرمانان زمان باقی ست باید ابتدا در سری آ رقابت های مان را پیروز شویم و باید اول در لیگ بازی کنیم و موفق شویم.

ادامه هدف و مسیر

نیاز داریم به این پیش رفتم، باید تمرکز داشته باشیم، در هر بازی تفاوتی نمی کند در لیگ و یا لیگ قهرمانان، نگرش ما پر با جاست، ما باید با همین نگرش در تمام رقابت ها به میدان رویم و زمانی که این گونه باشیم و با این فکر و اندیشه بازی کنیم نتایج از ان ما خواهند بود. ما نگرش مان همان یووه همیشگی ست، باید زهردار و محکم باشیم، به هیچ رقیبی فرصت ندهیم، کنترل توپ و حرکت سریع توپ باید مدیریت بازی را همیشه در دست داشته باشیم، حالا در این زمینه ها بهتر شدیم و از نظر فنی باید هم بهتر شویم، هنوز اشتباهاتی داریم و باید کار کنیم و تمرین تا اشتباهات خود را بر طرف کنیم.

نکته مهم

هر بار و هر روز بارها تکرار می کنیم، باید تمرکز خود را حفظ کنیم، در بعضی موقیت ها و لحظات بازی این را از دست می دهیم ما باید در طول 90 دقیقه همیشه متمرکز به اهداف و برنامه های خود باشیم، مسابقه ها سخت و فشرده میشوند و باید کار کنیم تا در بازی حتی برای لحظه ای نیز تمرکز خود را از دست ندهیم.

مصدومین

کیه لینی و دمیرال در حال بهبود هستند، امیدوارم که انها در بازی های اینده در اختیار داشته باشم.

لیگ سری آ

لیگ کمی عجیب است، شرایط برای همه تیم های اروپایی تقریبا یکسان است، با کووید و مسائل ان نمی توان انتظار رقابت های همیشگی را داشت. باید با ذهنیت و امادگی خوب خود را برای هر بازی اماده کنیم در غیر این صورت شگفتی های ناخوشایندی رقم خواهند خورد.

برچسب‌ها: یوونتوس پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

109 Juventusfc1399/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi