خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

برای دیبالا خیلی خوشحالم چون او به این گل نیاز داشت

برای دیبالا خیلی خوشحالم چون او به این گل نیاز داشت
روند پیروزی های اخیر بیانکونری برای تیفوسی ها رضایت بخش است و حالا می توان از یووه ای نام برد که می توند برای رسیدن به هدف های اصلی اش هدفمند و قدرتمند پیش رود.

اندره ا پیرلو پس از برتری سه بر یک برابر جنوا ضمن تاکید به تغییر نگرش یووه گفت:

نگرش ما مسئله مهم و اصلی ست، برای رفتن به این بازی اولین حرکت ما فراموشی دیدار قبلی و پیروزی در بارسا بود، ما می دانستیم تیم سرسختی را پیش رو خواهیم داشتیم، تیمی که با حوصله بازی می کند، دفاع بسیار خوب و بسته و خط حمله ای که به دنبال فرصت است، گلی که دریافت کردیم برای ما اصلا خوشایند نبود، نباید گل می خوردیم اما در مجموع خوب بودیم با صبر و خلق درست فرصت ها توانستیم به برتری برسیم، نباید آن گونه گل می خوردیم با این حال این پیروزی قاطعانه ای بود و برای مسیر و هدف مان تاثیرگذار.

دیبالا

او بهتر شده، اماده تر، به این گل بیشتر از نظر ذهنی و روحی نیاز داشت تا از نظر جسمی، امروز در هر دو جنبه توانست بدرخشد و بازی خوبی انجام داد، ما انتظارش را داشتیم حالا گلزنی هایش نیز برگشته و منتظر گل های بیشتری از او هستیم. نگرش ما این است و این نگرش به ما این امکان را می دهد که بیشتر مبارزه کنیم، به هیچ حریفی فرصتی ندهیم، تیمی زهردار باشیم، باید در نیمه حریف بازی کنیم، بازی را در کنترل داشته باشیم و نگذاریم رقیب بر ما چیره شود حتی برای دقایقی. باید تلاش کنیم که مهاجمین توپ را سریع تر و با دوندگی کمتری در اختیار داشته باشند، باید سریع توپ را به انها برسانیم.

آغوش دیبالا

او شایسته این بود، چند هفته ای به دنبال گلزنی بود و برگشت به گلزنی پائولو بسیار مهم بود، این آغوش ستایش و رضایت همه تیم بود، تیم، هم تیمی ها و مجموعه ای که همیشه از او حمایت کرده، چه دیدارهایی که گلزنی نمی کند و چه حالا که گل زده، امروز توانست آن فرم و عملکردی که باید داشته باشد را ارائه دهد و این برگشت برای همه ما ارزشمند است.

پیرلو در ادامه در خصوص خصوصیات بازیکنی مانند مک کنی نیز می گوید:

ما از ویژگی های مک کنی بهره بودیم به ویژه زمانی که دیبالا بازی می کند و از موقعیت گلزنی دور شده، ما به کسی نیاز داشتیم که به عمق حمله کند و مک کنی بازیکن بسیار مناسب و خوبی ست. در خط هافبک بازیکنان بسیار خوبی داریم در تمام پست های میانه میدان می توانند به خوبی بازی کنند. بستگی به نوع بازی مان دارد و البته حریف. امروز بنتانکور عالی بود چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله، باید این سطح را ادامه دهیم و این انگیزه را که مطمئنا نتایج خوب می تواند راه ادامه آن را هموارتر کند.

برچسب‌ها: دیبالا پیرلو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

143 Juventusfc1399/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi