خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

فیرمینو به گران ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد

فیرمینو به گران ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد
ساعاتی پیش لیورپول تائید کرد که با باشگاه هوفنهایم و روبرتو فیرمینو برای انتقال به توافق رسیده است.

طرفداری- در شرایطی که بیلد، رقم اتقال ستاره برزیلی هوفنهایم به لیورپول را 41 میلیون یورو (29 میلیون پوند) اعلام کرد؛ باید گفت که این بازیکن با پشت سر گذاشتن خاوی مارتینز به گران ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شده است. لیست گران ترین انتقالات تاریخ بوندسلیگا، پیش از انتقال امروز را در ذیل مشاهده می کنید:

به نظر می رسد لیورپول با توجه به اطمینان از فروش رحیم استرلینگ حاضر شده است این مبلغ را برای خرید این هافبک/وینگر/مهاجم برزیلی هزینه کند. گفتنی است، در شراطی که رحیم استرلینگ در فصل گذشته نتوانست از عهده بازی در پست مهاجم کاذب بر بیاید، فیرمینو بازیکنی است که می تواند به خوبی در این پست جا بگیرد.

در شرایطی که گزارش شده بود باشگاه منچستر یونایتد علاقه مندبه جذب فیرمینو است، لیورپول امیدوار بود بتواند با یک حرکت سریع در خرید این بازیکن موفق شود. به همین دلیل یان آیر مدیر عامل باشگاه شخصا به شیلی پرواز کرد تا پس از حصول توافق با باشگاه آلمانی، نظر بازیکن را نیز جلب کند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که علارقم پرداخت مبلغی که به عنوان دومین خرید بزرگ تاریخ لیورپول (پس از خرید اندی کارول با 35 میلیون پوند) است، قرمزها دستمزدی نجومی برای این بازیکن پرداخت نمی کنند. دستمزد این بازیکن در آنفیلد 3.5 میلیون پوند در سال خواهد بود.

از دنیس چریشف وینگر رئال مادرید که فصل گذشته را در ویارئال بازی کرد، به عنوان گزینه بعدی لیورپول برای جذب یاد می شود. احتمال فروش این بازیکن 24 ساله روسی از سوی رئال مادرید زیاد است.

برچسب‌ها: فیرمینو گرانترین بوندسلیگا هوفنهایم لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

931 سیناپلیس1394/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi