خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

غیر رسمی؛ فابیو کاروالیو به لایپزیش پیوست

غیر رسمی؛ فابیو کاروالیو به لایپزیش پیوست
فابیو کاروالیو به زودی در یک انتقال قرضی تا پایان فصل آینده به لایپزیش می‌پیوندد

فابیو کاروالیو تابستان سال گذشته در یک انتقال رایگان از فولام به لیورپول پیوست اما در فصلی که گذشت از کمبود دقایق بازی‌اش زیر نظر یورگن کلوپ ناراضی بود.

حال این نارضایتی او باعث شده تا لایپزیش که به دنبال جایگزین‌هایی برای دومنیک سوبوسلای که احتمال جدایی‌اش وجود دارد به همراه کریستوفر انکونکو است، برای جذب این بازیکن 20 ساله اقدام کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، فابیو کاروالیو در انتقالی قرضی تا سال 2024 از لیورپول به لایپزیش می‌پیوندد. هیچ بند خریدی در قرارداد قرضی این هافبک تهاجمی با ساکسون‌ها گنجانده نشده و مذاکرات بین دو طرف نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد. انتظار می‌رود هفته آینده قرارداد امضا شود اما هنوز مشخص نیست که توافق کامل حاصل شده یا خیر.

قرارداد قرضی تنها راه‌حل بر سر راه لایپزیش و کاروالیو بود زیرا یورگن کلوپ و لیورپول هرگونه پیشنهاد برای خرید این بازیکن به صورت دائمی را رد کردند.

برچسب‌ها: فابیو کاروالیو لایپزیش آلمان بوندسلیگا لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 Frenkiedejong1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi