خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

هتریک گل آفساید برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا توسط بایرن

هتریک گل آفساید برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا توسط بایرن
هیچکس پس از بازی بین هوفنهایم و بایرن مونیخ دوست نداشت که به عنوان مربی بداخلاق و سخت‌گیر دیده شود شاما سباستین هوینس و یولیان ناگلزمان به دنبال این بودند که بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند.
هوینس پس از بازی رضایت بیشتری از نتایج تیمش داشت و به محاسبه وقت‌های تلف شده در نیمه اول اعتراض داشت که باعث شده بود روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، گل تساوی را به ثمر برساند.
او که پسر دیترهوینس، مهاجم نوک سابق بایرن، است گفت:« من می‌دانم که ندادن فرصت برای زدن ضربه کرنر چندان معمول نیست اما چنین چیزی درست هم نیست. این ناراحت کننده است.»
از سوی دیگر، یولیان ناگلزمان که در هافنهایم حضور داشته و در این تیم رشد کرده نسبت به زمین این ورزشگاه انتقاد کرد:« شما دیدید که توپ به شکل عجیبی از جلوی پای گنابری و کومان پرید و دور شد. این انتقادی نسبت به مسئول زمین هوفنهایم نیست، بلکه توپ‌ها روی زمین خیس عملکرد خطرناک‌تری دارند.»
کریستوف باومگارتنر، گلزن هوفنهایم، باید خوشحال باشد که توانست در دقیقه 32 با یک ضربه والی توپ را وارد دروازه کند و شرایط زمین روی او تاثیری نداشت.
این بحث‌ها و انتقادات جزئی از سوی دو مربی پس از عصری که یکی از بهترین فوتبال‌های سرگرم کننده را با درخششی که تیم پنجم و اول بوندسلیگا را به هم متصل می‌کرد ارائه کرده بود، اهمیت زیادی نداشت.
چیزی که واقعا برای بایرن آزاردهنده بود از دست دادن فرصت‌ها و نبود توجه کافی بود که باعث شد آنها نتوانند در رقابت برابر هوفنهایم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می‌کند پیروز شوند.
آنها سه گل آفساید در این بازی زدند که توسط مولر در دقایق 27 و 42 و لواندوفسکی در دقیقه 46 به ثمر رسید. هرکسی قادر به انجام این کار نیست.
علاوه بر این، گنابری هم در دقیقه 68 شوتی را به تیرک دروازه زد و مدافع هوفنهایم در دقیقه 72 ضربه مولر را روی خط دروازه به بیرون زد و اولیور باومان، دروازه‌بان این تیم، نیز چند مهار درخشان در طول این بازی داشت.
بنابراین می‌توان گفت نمایش خوبی در این ورزشگاه که پس از مدت‌ها و با بهبود شرایط کرونا با حضور 25600 نفر تقریبا پر شده بود ارائه شد. بازیکنان هوفنهایم تمام تلاششان را به کار گرفتند تا تحت تاثیر قدرت بایرن قرار نگیرند و بهترین فرصت‌ها را ایجاد کردند.
آندری کراماریچ، بازیکن 30 ساله کروات و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه با 101 گل در 210 بازی، نتوانست در برابر دروازه مانوئل نویر مثل همیشه درخشان و آسوده خاطر ظاهر شود.
چهار روز پس از جشنواره گل بایرن در جریان پیروزی 1-7 برابر سالزبورگ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، ناگلزمان که علاقه زیادی به درخشش هجومی داشته و بنابراین شش بازیکن هجومی را در ترکیب اصلی تیمش به کار گرفته از نبود تاثیرگذاری در تیمش آزرده‌خاطر شده است.
گلزنی لواندوفسکی، مولر، گنابری، کومان، سانه و موسیالا با توجه به موقعیت‌های گل بسیار این تیم چندان درخشان نیست. نگاهی به نتایج بایرن در نیم فصل دوم که با پنج پیروزی، دو تساوی و دو شکست همراه بوده نیز نشان می‌دهد که نتایج این تیم از درخشش خاصی در هفته‌های اخیر برخوردار نبوده است.
اگر این شرایط ادامه پیدا کند، حتی بروسیا دورتموند که به نظر می‌رسید رتبه‌ای بهتر از رده دوم ندارد هم هنوز می‌تواند امیدی به کسب عنوان هیجان انگیز قهرمانی در پایان فصل داشته باشد.
ناگلزمان که بازیکنانش نقش مهمی در به نمایش درآوردن این بازی تراز اول برابر هوفنهایم داشتند ریسک مربیگری خود را در استفاده از بازیکنان هجومی پیدا کرده است. او در این باره گفت:« اگر من این بازی را با دیدارهای دو یا سه هفته قبل مقایسه کنم، این قدم رو به جلوی خوبی برای ماست. حتی با این که تنها یک امتیاز کسب کردیم.»
این فقط مربوط به عملکرد مدافع عنوان قهرمانی نیست، بلکه به رقبای خستگی‌ناپذیر آنها هم بستگی دارد. سباستین هوینس گفت:« ما امروز قلبمان را در دست گرفتیم و نمایش درخشانی را برای تماشاگران ارائه کردیم.» و بایرن هم همین کار را کرد.
ناگلزمان هم نشان داده که فوتبال تماشایی بدون قهرمانی‌های مختلف برایش اهمیت بسیاری دارد:« من طرفدار تماشای فوتبال جذاب هستم تا مردم دیگر از بوندسلیگا انتقاد نکنند و از تماشای آن لذت ببرند. به همین دلیل فکر می‌کنم این بازی خوبی برای هواداران بود.» هرچند این بازی برای شخص او به عنوان مربی چندان خوب نبود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بوندسلیگا تساوی هوفنهایم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

199 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi