خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

آقای تراکتور بفرما بازیکن-سرباز !

آقای تراکتور بفرما بازیکن-سرباز !
وقتی به اخبار تیم های مختلف در خبرگزاری ها می نگریم تیم ها یک به یک سر و سامان می گیرند و آرام آرام به دنبال بستن تیمی خوب برای رقابت در رقابتهای لیگ برتر هستند حتی استقلال و پرسپولیس که به پر حاشیه بودن و نابسامانی مشهورند این روزها هیئت مدیره و مدیرعامل معرفی کرده اند و تنها تیمِ شبیه به ملوان خودِ ملوان است! ملوانی که به همراه تراکتور تیمهای سربازگیر لیگ برتر هستند اما اسامی بازیکنان نامی و ملی پوش هر روز برای تراکتورسازی ردیف می شود که امریه خدمت سربازیشان برای این تیم می خورد و اینجا اعضای هیئت مدیره ملوان بزرگترین تصمیمی که توانسته اند بگیرند بعد از 6،7 ساعت جلسه این بوده که با استعفای مالک ملوان موافقت نمایند و با فرد مورد نظرشان تمرینات تیم را آغاز نمایند!

بله باید هم اینگونه باشد ، به هر حال در باشگاهی که امروز مدیر رسانه ای اش بیانیه می دهد و از تغییر سایت رسمی باشگاه خبر می دهد و فردا در همان سایت قبلی فلان کارمند سابق به گزارش سایت رسمی باشگاه ملوان از استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن و نفت تهران و کلاس دروازه بانی پیشرفته خبر منتشر می کند ، نباید هم غیر از این انتظار داشت . تصور کنید اگر سربازی به نام علی حمودی وجود نداشت در پست دفاع راست آیا تراکتور و مسئولانش می گذاشتند حسین ماهینی به ملوان برسد یا مانند 6،7 بازیکن تاپ دیگر سرباز که به تراکتورسازی در فصل گذشته رسید ، چند بازیکنی که نام آنها به گوش کسی نخورده بود امریه شان برای ملوان صادر می شد و هر تیمی که مسئولانش بیشتر تلاش کردند نان بیشتری نیز می خورد ! باید تفاوتی باشد میان تیمی که مسئولانش برای 2-2 نشدنِ(!!!) یک مسابقه ی دیگر رئیس جمهور کشور را مجبور به واکنش می کنند و وام 5 میلیاردی بلاعوض می گیرند با تیمی که حتی توانایی حفظ بازیکنان سرباز تیم خود را که سالها در این باشگاه رشد کرده اند ندارد !

در واقع در باشگاهی که اصلی ترین رکن مدیریت آن یعنی هیئت مدیره ، هیچ کدام از اعضایش نه سابقه ی بازی در ملوان را دارند ، نه حتی سابقه ی هواداری ملوان را و یک روز درد این عاشقان را حس نکرده اند باید هم اینگونه باشد ، اصلا دوست داریم بدانیم ملاک حضور در هیئت مدیره ملوان چیست ؟ فوتبالی بودن ؟ سابقه ورزشی داشتن ؟ سابقه مدیریت ورزشی داشتن ؟ ملوانی بودن ؟ یا توانایی بالا در مدیریت و جذب منابع مالی ؟ واقعا اگر کسی غیر از این اعضای محترم که هرکدام شاید در پستهای خود خارج از فوتبال افراد بسیار توانایی باشند ، در هیئت مدیره ی ملوان حضور داشت اتفاقاتِ بدتر از این می افتاد ؟ یعنی در یک سال گذشته و حال ، وضعیت بدتری داشتیم ؟ به قاطعیت می توان گفت حتی یک نفر از اعضای هیئت مدیره در محل تولد شناسنامه شان نام بندرانزلی درج نشده است ! نه اینکه حتما باید انزلیچی باشند اما اگر به سوابق آنها در باشگاه ملوان نگاهی بیاندازیم می بینیم هیچ یک از فاکتورهای قبل را نیز که گفتیم دارا نمی باشند و انزلیچی و ملوانی نبودن آنها مزید بر علت می شود تا در کنار مالک به قول انزلیچی ها با عملکرد "حالی به حالی" از اصلی ترین عوامل شرایط اسفناک ملوان در این روزها باشند ، مالکی که همین اعضای محترم او را برای ملوان تعیین کردند و یک فصل کامل با حجم وسیع مخالفت هواداران مواجه بود و وقتی این مخالفت را دیدند خود را مبرا از وی دانستند ! مالکی که یک روز به سوی یک گروه خاص غش می کرد و فقط به آنها گوش می کرد و روز دیگر به سمت جناح مخالف آنها غش کرد ، دو سمتی که هیچکدام بویی از ملوان نبردند و از هر آبی برای منافع غیر فوتبالیِ خودشان می خواستند کَره بگیرند ! و این "غَشِ" دوم پایانی بود بر قهر و آشتی های وی تا بداند اگر حمایت مسئولین در سال گذشته از او نبود همان موقع نیز خریدار برای برند معتبر و بزرگ ملوان وجود داشت ، زیاد هم وجود داشت و حق نداشتند با این شیوه بر سرِ هوادار بزنند و هرجور که بابِ میلشان بود تیم ببندند !

به هر صورت امیدواریم سخنان ما همچنان ورزشی و ملوانی خوانده شود چون ما جز تلنگر زدن در این شرایط حساس که هیچ چیز سر جای خودش نیست کار دیگری از دستمان بر نمی آید هرچند که انتظاری نداریم از بعضی دوستان که همه چیز و همه ی حرفها را "غیرورزشی" ارزیابی می کنند ، اما باید بدانند که همانطور که در نیم فصل گفتیم هواداران ملوان این تیم را در لیگ برتر نگاه می دارند اما خیلی ها یادشان بماند که هواداران از آنها نخواهند گذشت و نگذشتند ! الان هم می گوییم تا خیلی ها بدانند که این روزهای سخت و بدِ قوی زیبایمان می گذرد اما هواداران ملوان از این روزها نخواهند گذشت و بسیار خوب در خاطرشان می ماند ، پس بهتر است همین امروز با تمام وجود "ملوانی" فکر کنیم و با تصمیمات ورزشی برای مالکیت باشگاه با ضمانت معتبر بعد از سالها قدمی مثبت برای عاشقان این تیم برداریم چون بهترین فرصت است تا به جای درگیری های سیاسی و بازی با اسامی و زمان خریدن ، کمی برای ملوان وقت بگذاریم و با استفاده از حق جذب بازیکنان سرباز که در این فصل کم هم نیستند به علاوه ی حفظ بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته و چند خرید مناسب قوی سپیدمان را آماده ی بالگشایی نماییم .

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 1

419 αღїη◎øøω1394/03/29

30 خرداد (11:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi