خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

جمعه ؛ جلسه ی تعیین کننده برای باشگاه ملوان

جمعه ؛ جلسه ی تعیین کننده برای باشگاه ملوان
جمعه ی هفته ی جاری جلسه ای برای مشخص شدن وضعیت مبهم باشگاه ملوان تشکیل خواهد شد .

شنیده ها حاکی از این است که مسئولان شهرستان انزلی و برخی مسئولین استانی از جمله ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان و برخی اعضای هیئت مدیره ، جلسه ای را با حضور سیروس محجوب مالک 70 درصد سهام باشگاه ملوان در محل فرمانداری بندرانزلی ترتیب خواهند داد و طرفین در خصوص موارد و موانع مختلفی که باشگاه ملوان با آن دست به گریبان است گفتگو کنند و در خصوص چگونگی ادامه ی همکاری یا عدم همکاری برای فصل آینده تصمیم گیری نمایند .

این در حالی است که این روزها وضعیت باشگاه ملوان مانند سال گذشته در آغاز فصل نقل و انتقالات به شدت مبهم است و به نظر می رسد این کلافِ سردرگم هر روز پیچیده تر نیز می گردد تا جایی که شخصی خارج از شهرستان انزلی و دور از فضای شهر و باشگاه ملوان به عنوان رئیس هیئت مدیره در حالی که گفته می شد 2 ماه قبل برکنار شده است و هواداران ملوان وی را کمتر در کنار تیم و بازیها مشاهده کردند ، مدعی تعیین تکلیف برای باشگاه بزرگ و با قدمت ملوان است در حالی که مسئولین امر در سکوت خبری به سر می برند و اجازه می دهند نام هر شخصی با برند ملوان در سطح کشور مطرح گردد و بدون اینکه یک هزارم دغدغه های هواداران را درک نماید ، مدعی تعیین تکلیف برای این باشگاه مردمی شود .

به هر صورت کناره گیری مالک هفتاد درصدی باشگاه ملوان که اتفاق تازه ای نیز نمی باشد ، وضعیت باشگاه را آن هم در روزهای تعیین کننده ی نقل و انتقالات نا مساعد نموده و گویی اتفاقات فصل گذشته عیناً در حالِ تکرار است و هوادارانی که تا ثانیه های پایانی فصل با اشک و بغض تیم خود را در لیگ برتر نگاه داشتند با این "شو" های تکراری و جناح بندی های غیر ورزشی باید منتظر روزهای سخت تری نیز باشند .

امید می رود در صورت برگزاری این جلسه ، مسئولین امر با یک نگاه کاملاً "ورزشی" به اتفاقات باشگاه ، تصمیمی صحیح درخورِ نام مقدس ملوان اتخاذ نموده تا نفع آن را همه ی این عزیزان و هواداران دلسوخته ی ملوان ببرند .

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

313 αღїη◎øøω1394/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi