خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

بازيچه‌یي به نام قوي سپيد انزلي !

بازيچه‌یي به نام قوي سپيد انزلي !
ظاهراً قرار نيست هواداران ملوان آرامش داشته باشند . چند سالي است اين تيم با مشکلات مديريتي دست و پنجه نرم مي‌کند و اين داستان ادامه دارد . پس از حدود 40 سال تيمداري توسط نيروي دريايي تصميم بر اين شد که هزينه‌هاي مالي به گردن اشخاص و يا ارگان خصوصي بيفتد و نيروي دريايي هم اموراتي ديگر از قبيل سرويس‌دهي ، زمين تمرين و جذب سرباز‌ها را برعهده بگيرد . از روزي که تيم دو تکه شد و 30 درصد به نيروي دريايي (دولت) و 70 درصد به بخش خصوصي رسيد ، مشکلات گريبان تيم مردمي را گرفت و هر سال يکي مي‌آيد و پس از حضوری کوتاه انزلي را ترک مي‌کند . فرقي نمي‌کند که طرف پولدار باشد يا بي‌پول ، فوتبالي باشد يا غير فوتبالي هرکس صاحب تيم مي‌شود ، عمرش خيلي زياد نيست و نمي‌تواند به کارش ادامه دهد . حال دليلش چيست بايد مسوولان سياسي و ورزشي شهر جواب دهند ، چون ظاهراً ملوان بيشتر سياسي – ورزشي اداره مي‌شود تا فقط ورزشي !

اسپانسر تحميلي !
ملوان يک دوره ی نزديک به دو ساله به منطقه ی آزاد سپرده شد و اين ارگان دولتي به نوعي اسپانسر باشگاه شد تا از تيم دولتي (نيروي دريايي) حمايت کند . آن ها به نوعي به صورت تحميلي ! اسپانسري ملوان را برعهده گرفتند و انصافاً هم تا جايي که امکان داشت کارشان را به نحو احسن انجام دادند و در نزديک به دو فصل حدود دوازده ميليارد تومان هزينه کردند و تيم هم راه خودش را ادامه داد .

گرچه از لحاظ نتايج چندان تفاوتي نسبت به دو فصل اخير نداشت اما تيم تا فينال جام حذفي پيش رفت که حريف پرسپوليس نشد تا چهارمين جام را به انزلي‌چي‌ها تقديم کند . حمايت منطقه ی آزاد با پايان يافتن دوره ی دولت دهم به اتمام رسيد و اين بار پاي فرد خصوصي به نام حسين هدايتي به انزلي باز شد .

موج نيم‌فصلي
حسين هدايتي که بين خريد امتياز داماش و ملوان گير کرده بود ، به شکلي توفاني راهي انزلي شد ! او به راحتي 70 درصد امتياز باشگاه را خريد و قول داد که کارهاي بزرگي را براي انزلي‌چي‌ها انجام دهد . قول‌هاي او آن قدر بزرگ بود که خيلي‌ها باور نداشتند و خيلي‌ها نيز باورشان شده بود عابر بانک اين روزهاي فوتبال همان مالکي است که انزلي‌چي‌ها مدت‌ها دنبالش مي‌گشتند . اما جالب اينجاست او يک فصل هم در ملوان دوام نياورد و همان ميانه‌هاي فصل هرچه که هزينه کرده بود همه ی آن ها را بخشيد و از شمال کشور به پايتخت برگشت . حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد رفتن و برگشتن او به اين تيم مطرح شد که پرداختن به آن دردي را دوا نخواهد کرد .

قول‌هايي که «آرزو» ماند
پس از رفتن هدايتي يکي مشابه او به نام سيروس محجوب از خارج از کشور به انزلي پا گذاشت که او هم قول‌هاي زيادي داد تا فوتبال شمال کشور (گيلان) را رونق دهد . مصاحبه‌ها و قول‌هاي محجوب نشان از شدت بلندپروازي‌هاي او داشت که متاسفانه هيچ اتفاق مثبتي رخ نداد و او هم پس از يک فصل تيمداري رفتن را به ماندن ترجيح داد .

اين که چه شد او با کلي قول‌ و قرارها آمد و رفتني شد ، باز هم کلي ماجرا دارد و نبايد به آن پرداخت . هرچه هست قوي سپيد انزلي ،‌ اين تيم مردمي بازيچه شده و هر سال يکي مي‌آيد و مي‌رود تا استرس و نااميدي همراه انزلي‌چي‌ها ادامه داشته باشد ، چون خيلي‌ها ملوان را براي خودشان مي‌خواهند نه براي هواداران !

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

230 αღїη◎øøω1394/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi