خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,226

مارکا: بیلیا، پوگبا و ویدال گزینه های اصلی در خط هافبک

مارکا: بیلیا، پوگبا و ویدال گزینه های اصلی در خط هافبک
رئال مادرید 75 روز تا پایان فصل نقل و انتقالت فرصت دارد و می خواهد بهترین ترکیب را برای فصل بعد ببندد. دانیلو و کاسمیرو تازه وارد های این فصل هستند و خرید ده خیا نیز قریب الوقوع است. رئال بدین ترتیب باید نقاط ضعف دیگرش را ترمیم کند.

بنیتز با دقت همه جزئیات را زیر نظر دارد. در حال حاضر این مربی درخواست ویژه ای از سوی باشگاه نداشته است اما به نظر می رسد که هم باشگاه و هم مربی مادریدی نسبت به خرید یک هافبک و یک مهاجم دیگر با هم توافق نداشته باشند. بنیتز می داند که خط حمله توانمندی دارد اما رفتن چیچاریتو نیاز به خرید یک مهاجم را ضروری کرده است.

در میانه زمین کاسمیرو آمده تا جای خدیرا را پر کند اما باشگاه به دنبال یک گزینه دیگر است چرا که لوکاس سیلوا به احتمال فراوان به صورت قرضی جدا می شود.

گزینه های مختلفی مد نظر باشگاه هستند. هر چند که رئال مادرید رسما خبر تمایل به پوگبا را تکذیب کرده است و تماسی با هافبک فرانسوی و وکیلش نگرفته است اما بازار نقل و انتقالات همیشه پیچ و خم ها و عجایب زیادی دارد. آرتورو ویدال و لوکاس بیلیا دو بازیکن دیگری هستند که باشگاه و مربی نسبت به خریدشان رضایت دارد. ناینگولان ، هافبک بلژیکی رم و کوندوگبیا ، هافبک فرانسوی موناکو دو گزینه دیگر هستند که خرید هر دویشان منتفی است.

در خط حمله آگوئرو همچنان رویای غیرممکن است. باشگاه و بنیتز دسوت دارند او را بخرند اما سیتی به سادگی راضی به فروش وی نخواهد شد. به نظر می رسد که بیل ، بنزما و رونالدو فصل بعد در ترکیب می مانند و مهاجمی بسیار ارزان تر از آگوئرو نیز برای رقابت با آنها خریده می شوند.

برچسب‌ها: ویدال پوگبا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

268 رئال سوسیداد م1394/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi