خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

پوگبا: تغییر رنگ‌مو به خاطر یووه؟ به آینده فکر نمی‌کنم

پوگبا: تغییر رنگ‌مو به خاطر یووه؟ به آینده فکر نمی‌کنم
دیدار فوق العاده جذاب بین دو تیم پرتغال و فرانسه در پایان با تساوی 2-2 خاتمه یافت؛ این تساوی باعث شد که هر دو تیم به مرحله بعدی رقابت های یورو صعود کنند اما فرانسه به عنوان تیم اول و پرتغال با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گروه.

در مسابقه دیشب ابتدا این پرتغال بود که موفق شد با ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو از حریف خود پیش بیفتد. با این حال چند دقیقه بعد کریم بنزما نیز مانند رونالدو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در آغاز نیمه دوم بنزما در یک مصاف تک به تک دروازه پرتغال را باز کرد تا تیمش را پیش بیندازد. این اما پایان کار نبود و رونالدو در دقیقه 60 یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و نهایتاً بازی با همان نتیجه 2-2 خاتمه یافت.

پل پوگبا یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فرانسه در دور گروهی رقابتهای یورو به شمار می‌آمد. او که شب گذشته نیز 90 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت، در پایان بازی گفت: " ما راضی هستیم، مهم‌ترین چیز صعود از این گروه بود. ما این کار را در گروهی انجام دادیم که اصلاً آسان نبود. با این حال ما می دانیم که همچنان باید پیشرفت کنیم."

پوگبا در پاسخ به این سوال که موهای خود را با رنگ مشکی و سفید درآورده و شاید این به منزله حضور او در یوونتوس باشد، گفت: " انتظار نداشتم چنین سوالی را مطرح کنید. فعلاً به آینده فکر نمی‌کنم و تمام انرژی خود را روی یورو گذاشته‌ام. رنگ موهایم همیشه تغییر می کند و شما این را می دانید."

برچسب‌ها: فرانسه پوگبا یورو2020 منچستریونایتد یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

148 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi