خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

کدام بازیکن برای یووه مهمتر است : پوگبا یا ویدال؟

کدام بازیکن برای یووه مهمتر است : پوگبا یا ویدال؟
اینده نگری چیز فوق العاده ایست، کدام بازیکن برای یووه ارزشمند تر است، پوگبا یا ویدال؟سوالی که پاسخش امروز و در حال حاضر با سال گذشته بسیار متفاوت است. اگر سال گذشته این سوال مطرح می شد ،اکثر هواداران یووه ویدال را انتخاب میکردند.

بدون شک یووه،با داشتن ستاره های با استعداد در مرکز زمین تیمی ثروتمند است،و این خط هافبک با حضور این ۲ بازیکن با کیفیت تکمیل شده است.

از آندرآ پیرلو به عنوان یکی از بهترین استعداد های طلایی نسل خود-همینطور بهترین در تاریخ فوتبال ایتالیا- یاد می شود، همچنین کلودیو مارکیزیو متولد تورین، که وفاداری به زادگاهش ستودنیست.با تمام اینها در ۳ فصل گذشته، به راحتی ویدال برجسته ترین بازیکن میان ۴ هافبک یووه بوده است.

هافبک شیلیایی مدت کوتاهی پس از کونته به یووه پیوست. ارتورو تجسم فیزیکی و مظهر چیزی شد که آنتونیو کونته آن را از تیم میخواست،و نتیجه باورنکردنی در پایان فصل در زمین به همراه داشت.
او سال ۲۰۱۱ از بوندس لیگا و تیم بایرن لورکوزن با قیمت ۱۰/۵ میلیون یورو به یووه پیوست. ویدال در ۳ قهرمانی اخیر و متوالی یووه، در مجموع ۳۱ گل به ثمر رسانده است، و همین کافی بود که او در دوره ای بهترین گلزن یووه باشد، همچنین آرتورو ۱۰ گل زده و ۱۱ پاس گل در بازیهای اروپایی دارد.

واضح است که ویدال یک بازیکن عالی و نیروی قدرتمند در حمله به شمار میرود، آمار WhoScored.com نیز نشان میدهد در فصل گذشته فقط آلان بازیکن اودینزه بیشتر از ویدال، تکل زده است. همین منبع اعلام میکند که ویدال به طور متوسط، ۴٫۱ تکل و ۱٫۲ قطع همکاری توپ در هر بازی داشته است، و ۸۳٫۷ از پاسهای او سالم بوده اند.ویدال در فصل جاری در ۱۱۲۳ دقیقه حضورش در زمین ۶ گل ،۳ پاس گل و ۶ کارت زرد از خود بجای گذاشته است. او از نظر گل زده بعد توز (به همراه پوگبا) در مکان دوم قرار دارد. اینها اعدادی هستند که تاثیر ویدال را مشخص میکنند.

سریعتر به جلو میرویم، در ۱۲ ماه اخیر تقریبا جواب به طور قطع پوگبا است.ستاره فرانسوی با ۱۸۸ سانتی متر قد و ۸۰ کیلوگرم وزن، به طور پیوسته از زمانی که به یووه آمد به پیشرفت خود ادامه داده، برترین ستاره و استعداد فرانسه، احتمالا به مهمترین و تاثیر گذارترین بازیکن یووه تبدیل شده است.

در حالی که بازیکنی فوق العاده مانند کارلوس توز این افتخار را بدست آورد که در خط حمله جایگزین شود،(اشاره به پوشیدن پیراهن دلپیرو) قطعا شکی نیست که پوگبا نیز به عنوان مهمترین بازیکن در خط هافبک، جایگزین آرتورو ویدال شده است.

بارز ترین ویژگی ای که در پوگبا بهبود یافته گلزنیش است، وی در این فصل با ۱۵۳۵ دقیقه حضور در زمین ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده ، که این یکی از نشانه های کوچک پیشرفت او از فصل گذشته است.تنها آندرآ پیرلو (۱۱) با شوت خارج از محوطه جریمه در ۳ فصل گذشته بیشتر از پوگبا ( ۱۰ ) گل های بیشتری به ثمر رسانده است.

در ماه نوامبر طلای سیاه یووه، اولین گلش در لیگ قهرمانان را ثبت کرد،ستاره فرانسوی در بازی مقابل المپیاکو، بعد از یک مهار خوب، با ضربه ای دقیق، توانست دروازه روبرتو را باز کند و باعث برتری ۳ بر ۲ یووه شود.یک پیروزی مهم و حیاتی برای یووه بود که سهم عمده ای در صعود بیانکونری به مرحله بعدی لیگ قهرمانان داشت، همچنین شهرت و اعتبار خوبی برای پوگبا به همراه آورد، و نشان داد که او یک متخصص عالی شوت های از راه دور است.
اما پوگبا به جز گلزنی از جهات دیگر نیز پیشرفت های زیادی داشته ،و تقریبا از هر جنبه ای عملکردش به صورت باورنکردنی روند صعودی یافته است.بر اساس آمار وبسایت Squawka.com در فصل جاری او ۴۷ در صد تکل هایش صحیح بوده ( در مقایسه با ۴۱ درصد تکل صحیحش در فصل ۲۰۱۳-۱۴ ) همچنین در ۶۳درصد در نبردهای هواییش پیروز شده ( در مقایسه با۵۸ درصد فصل قبل). واضح است که قدرت دریبلینگ او نیز افزایش یافته و استعداد خاصی در این زمینه دارد، همین منبع اعلام میکند او در ۷۵ درصد اقدام به فریب حریف موفق بوده است(۵۶ از ۷۵) ،در حالی که فصل گذشته این آمار فقط ۵۴ درصد بود(۷۴ از ۱۳۶) .

این یک مهارت ذاتیست که نمیتوان آن را به سادگی و با آمار نشان داد،جا گذاشتن تمامی مدافعان مقابل خود-مانند دیدار مقابل کیه وو که به زیبایی چند بازیکن را کنار گذاشت و با شوت پای چپ زیبا اولین گل یووه را به ثمر رساند- حرکات ناگهانی و شجاعانه او،که توسط ذهن قوی اش انجام میدهد، کاری است که نوابغ فوتبال انجام می دهند.

ویژگی های فوق العاده او در سن ۲۱ سالگی باعث شده بسیاری از تیمهای مطرح اروپایی به دنبال او باشند، و احتمالا در تابستان با قیمت های نجومی برای جذب وی به دنبالش می ایند، باید دید آیا یووه میتواند او را در تورین نگه دارد؟

اما یک چیز واضح است: پاول پوگبا در حال حاضر به بازیکنی مهمتر از ویدال برای یووه تبدیل شده است.

برچسب‌ها: یوونتوس پوگبا ویدال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

684 بانوی پیرمارلیک1393/11/15

ویدال یووه ای: ام وی پی خط هافبک مون بی نظیر ه

15 بهمن (20:18)


بیانکنری: هر جفتشون خوب اند . ولی هیشکی مثل پیرلو نمیشه..فقط پیرلو

15 بهمن (15:52)


Trtrtrtrtrtrt (ح): فصل قبل ویدال ولی الان مطمعنا پوگبا ارزشمندتر هستش

15 بهمن (15:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi