خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

رکورد شکنی عزت اللهی در اولین بازی در تیم ملی بزرگسالان ایران

رکورد شکنی عزت اللهی در اولین بازی در تیم ملی بزرگسالان ایران
تیم ملی فوتبال باز هم ازبکستان را در تاشکند شکست داد. در ترکیب تیم ملی در این بازی 10 بازیکن نخستین بازی ملی خود را انجام می‌دادند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیادکار تاشکند آغاز شد که تیم ملی با تک گل دقیقه 4+90 مهدی ترابی توانست برنده از بازی خارج شود.

این بازی که در طول 90 دقیقه وقت قانونی خود گلی در برنداشت، هفت دقیقه وقت تلف شده داشت که برای تیم ملی ایران بسیار مفید بود. مهدی ترابی در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی توانست نخستین گلی ملی خود را در نخستین بازی ملی‌اش به ثمر برساند تا تیم ملی همانند رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 ازبکستان را در تاشکند با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

سعید عزت اللهی ملی پوش سابقا ملوانی تیم اتلتیکومادرید در این بازی برای اولین بار با پیراهن تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت و 66 دقیقه بازی کرد. این در حالی ست که وی فقط 18 سال و 259 روز سن دارد و از این نظر رکورد دار تاریخ فوتبال ایران است. پیش از وی سردار آزمون و مهدی مهدوی کیا به ترتیب با 20 و 19 سال جوان ترین بازیکنان تیم ملی ایران در اولین بازی ملی بودند.

ضمنا محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملوان نیز 90 دقیقه در این بازی حاضر بود

برچسب‌ها: سعید عزت اللهی ملوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 0

817 سردار چرام1394/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi