خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

سرنوشت عزت اللهی در دستان باشگاه ملوان!

سرنوشت عزت اللهی در دستان باشگاه ملوان!
سعید عزت‌اللهی در این فصل به تیم روستوف روسیه پیوست تا در کنار سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی این تیم بازی کند اما ITC عزت اللهی صادر نشد تا او برای بازی در این تیم با مشکل مواجه شود.

سایت فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد که ITC عزت اللهی باید از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا صادر شود این مساله هیچ ارتباطی به فدراسیون ایران ندارد!
با این حال امروز مطلع شدیم که صدور ITC عزت اللهی در گرو رضایت مدیران باشگاه ملوان و پرداخت 100 هزار یورو به این باشگاه است.

عزت اللهی قبل از حضور در تیم اتلتیکو اسپانیا با ملوان قرارداد داشت و مقرر شد در ازای پرداخت 100 هزار یورو به این باشگاه رضایت‌نامه او صادر شود. به این ترتیب مشخص شد صدور رضایت ‌نامه این بازیکن هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال اسپانیا ندارد.

پیشگاه‌ هادیان، در مورد اینکه صدور ITC سعید عزت‌اللهی در گرو رضایت مدیران باشگاه ملوان و پرداخت 100 هزار یورو به این باشگاه است، گفت:بله زمانی که عزت‌اللهی به تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا رفت قراردادی منعقد شد و باید طبق آن قرارداد عزت‌اللهی به باشگاه ملوان پول پرداخت کند. احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره باشگاه از ما خواست که با این بازیکن تعامل داشته باشیم و هیات مدیره هم با توجه به اینکه عزت‌اللهی خودش از خانواده ملوان است و پدرش هم مربی ملوان بوده تا جایی که امکان داشته باشد با او تعامل می‌کند و به او تخفیف خواهد داد. باشگاه ملوان ملک شخصی ما نیست اما باید از حقوقش دفاع کنیم و تا جایی که امکان دارد با عزت‌اللهی برای صدور ITC همکاری خواهیم کرد.

برچسب‌ها: ملوان سعید عزت اللهی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

581 αღїη◎øøω1394/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi