خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

گلایه شدید عزت الهی از فردوسی پور

گلایه شدید عزت الهی از فردوسی پور
سعید عزت الهی چند هفته ای است که به اسپانیا رفته و با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد، او که این روزها مشغول تمرین با تیم زیر ۲۱ ساله های این باشگاه است از عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود گلایه دارد.
عزت الهی می گوید:« در این دوهفته، همه در مورد انتقال من به اتلتیکو خبر نوشته اند. چه روزنامه و سایت های ایرانی و چه روزنامه های اینجا. همه به انتقال من پرداختند اما فردوسی پور حتی برای من در برنامه ای که مال کشورم خودم هست به این موضوع اشاره نکرد!
آقای فردوسی پور، اگر اتلتیکو به اندازه تیمهای دسته دو و سه پرتغال و سوئیس و.. نباشد فکر نمی کنم کمتر از آنها باشد! من یک بازیکن جوان هستم ، شما با پرداختن به امثال من، می توانید انگیزه ما را بیشتر کنید. شاید هم مشکل جایی است که خودم نمی دانم. البته همین که همه ایرانی ها برای من آرزوی موفقیت کردند برای من یک دنیا ارزش داشت. سعی می کنم بجنگم تا همه مردم ایران را رو سفید کنم»

برچسب‌ها: سعید عزت اللهی ملوان اسپانیا اتحاد ملوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

312 اخرین قهرمان1393/06/16

وینچسترسیتی: راس میگه بنده خدا دیگه

16 شهریور (13:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi