خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

سرآسیابی: برای هدایت پدیده دو گزینه داریم که ...

سرآسیابی: برای هدایت پدیده دو گزینه داریم که ...
مجتبی سرآسیابی در خصوص انتصابش به عنوان قائم مقام باشگاه پدیده و برنامه‌هایی که برای این باشگاه به ویژه در فصل نقل و انتقالات در نظر دارد، اظهار داشت: به هر حال این مسئولیتی است که مالک و مسئولان باشگاه بر دوش من گذاشته‌اند و تمام تلاشم را می‌کنم تا به خوبی از عهده آن برآیم. ابتدا می‌خواهیم طی ۷۲ ساعت آینده یعنی تا دوشنبه تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنیم. در این خصوص اولویت اصلی ما مذاکره با مرزبان است و می‌خواهیم وی را متقاعد کنیم تا بماند و اگر به هر دلیلی موفق نشویم یکی از مربیان بومی استان را در نظر داریم و با وی وارد مذاکره خواهیم شد.

وی افزود: در حال حاضر قرارداد حدود ۷۰ درصد از بازیکنان ما به پایان می‌رسد اما ما توانسته‌ایم با مذاکراتی که انجام داده‌ایم با ۵۰ درصد از این بازیکنان که به آنها نیاز داریم برای ماندن به توافق برسیم و زمانی که سرمربی تیم انتخاب شود این بازیکنان را پای قرارداد می‌کشانیم.

قائم مقام باشگاه پدیده در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی این تیم نیز تصریح کرد: ما بازیکنان خارجی خوبی داریم که در لیگ چهاردهم جزو ارکان اصلی تیم بودند اما برای متقاعد کردن آنها با مشکلاتی مواجه هستیم، چون آنها ابتدا خواهان تسویه حساب فصل گذشته خود هستند، البته ما در صدد تسویه حساب با آنها هستیم. فکر می‌کنم اگر مرزبان بماند می تواند این بازیکنان خارجی را برای ماندن متقاعد کند.

سرآسیابی در خصوص جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات نیز خاطر نشان کرد: ما یکسری گزینه‌ها را در نظر داریم اما ابتدا باید سرمربی تیم مشخص شود چون وی باید در خصوص این بازیکنان تصمیم بگیرد و شاید هم سرمربی جدید گزینه‌های دیگری را بخواهد در نظر بگیرد.

وی در خصوص تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته نیز عنوان کرد: بازیکنان ما تا نیم فصل لیگ چهاردهم به طور میانگین ۴۰ تا ۵۰ درصد از رقم قراردادشان را به طور نقدی دریافت کردند و باقی مانده طلب آنها را نیز سهام به قیمت خیلی خوب دادیم به طوری که با این سهام‌ها با حدود ۹۰ درصد از بازیکنان تیم تسویه حساب کرده‌ایم.

قائم مقام باشگاه پدیده در مورد اینکه با وجود مشکلات مالی پیش رو آیا مالک باشگاه قصد فروش امتیاز آن را ندارد، گفت: شک نکنید که با وجود این همه مشکلات پهلوان امتیاز باشگاه را نمی‌فروشد. در حال حاضر ما در برهه حساس زمانی نقل و انتقالات قرار داریم و نباید این زمان را به راحتی از دست دهیم و باید این مقطع زمانی را به خوبی مدیریت کنیم.

وی در خصوص بودجه مد نظر باشگاه برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: یکسری تعاملات را با مالک باشگاه داریم. پهلوان با جدیت می‌خواهد فصل نقل و انتقالات را به خوبی مدیریت کنیم و در این خصوص یکسری راهکارها را نیز به ما پیشنهاد داده که در حال بررسی آنها هستیم. در شرایط فعلی مجبوریم تیم را با همان بودجه سال قبل مدیریت کنیم و حتی اگر بتوانیم بودجه مد نظر خود را تا ۸ میلیاردتومان نیز کاهش دهیم.

سرآسیابی تاکید کرد: بعد از ۴ یا ۵ سال که استان خراسان در لیگ برتر تیم نداشته است و در حال حاضر رویای مردم خراسان برای داشتن دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر تحقق پیدا کرده، مسئولان است که حمایت و کمک کنند تا شاهد اتفاقاتی که برای پیام و ابومسلم افتاد نباشیم و در واقع پدیده و سیاه جامگان در لیگ برتر زنگ تفریح نشوند. در حال حاضر ویترین آبرو و عزت ورزش استان در ورزش کشور تیم‌های پدیده و سیاه جامگان هستند و حفظ این عزت و آبرو مساعدت مسئولان استانی را می‌طلبد.

قائم مقام باشگاه پدیده در پاسخ به این پرسش که چرا وطن‌خواه خیلی کم در باشگاه حضور پیدا می‌کند و آیا این موضوع بدان معناست که می‌خواهد از سمت مدیرعاملی باشگاه پدیده کناره‌گیری کند، گفت: وطن خواه به دلیل استرس‌ها و فشارهایی که طی دو سال گذشته در فوتبال برایش پیش آمده دچار ناراحتی قلبی شده و به همین دلیل طی مدت اخیر کمتر در باشگاه حضور پیدا کرده است اما وی همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه پای کار است و رفاقت خیلی خوبی هم با مالک باشگاه دارد، بنابرین صحبت‌هایی که در خصوص کناره گیری وی از سمتش مطرح می‌شود کذب محض است.

وی در خصوص جدایی هاشم حسینی از تیم پدیده نیز تصریح کرد: هاشم حسینی دیگر سرپرست تیم نیست اما در سیستم ما خواهند بود تا از تجارب ارزشمند وی استفاده کنیم و طی ۷۲ ساعت آینده مشخص می‌شود که در چه پستی از وی استفاده خواهیم کرد و سرپرست جدید را هم طی این مدت معرفی می‌کنیم.

برچسب‌ها: پدیده شاندیز مرزبان انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

302 تاشالی ها1394/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi