خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: باید غرورمان را حفظ کنیم

مرزبان: باید غرورمان را حفظ کنیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی دشواری داشتیم اما خدا رو شکر 3 امتیاز را گرفتیم تا به هواداران کادو خوبی بدهیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز گفت: طبعا بعد از چند هفته سختی و مشکلات زیاد خودمان را اثبات کردیم که تیم متحدی هستیم و پیش از بازی با بازیکنان صحبت کردم که ما باید به هواداران و مردم مشهد کادو بدهیم. البته باید از وطن‌خواه هم تشکر کنم که از جیب خودش هزینه کرد تا باشگاه کمی نفس بکشد.

وی ادامه داد: بازی البته تحت تاثیر مسائل روانی بود و دو تیم مبارزه‌ای بی‌پایانی با هم انجام دادند.

سرمربی پدیده خراسان در باره موضوع توپ‌جمع‌کن‌ها که کمالوند به آن اعتراض کرده بود، تصریح کرد: شاید گسترش‌فولادی‌ها تنها دو بار بتوانند به موضوع توپ‌جمع‌کن‌ها اعتراض کنند که هر بار آن نهایت 20 ثانیه زمان برد که ما حاضریم این 40 ثانیه را دوباره با آنها بازی کنیم. اما نباید همه چیز را برای 40 ثانیه زیر سؤال برد. من خودم این مسئله را پیگیری می‌کنم و اگر این موضوع این طور باشد حتما از گسترش‌فولادی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

برچسب‌ها: مرزبان پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

285 S I R A F1394/01/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi