خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

حاج صفی: خیلی ها چشم دیدن قهرمانی سپاهان را نداشتند

حاج صفی: خیلی ها چشم دیدن قهرمانی سپاهان را نداشتند
احسان حاج صفی، پاس گل اول بازی قهرمانی سپاهان را داد و به همین دلیل هم هست که مدام روی قهرمانی پنجم تیمش مانور می دهد.
پنجمین قهرمانی در لیگ برتر چه حس و حالی دارد؟
حس و حال خیلی خوبی دارم. قهرمانی ما به صورت کاملا دراماتیک رقم خورد و همین باعث شد جذابیتش برای ما بیشتر شود. خدا را شکر که نتیجه زحمات مان را گرفتیم و با شایستگی قهرمان شدیم. خیلی خوشحال هستم اگرچه کمی طول کشید باورم شود. بیشتر از این خوشحالم که مردم اصفهان و هواداران سپاهان را خوشحال کردیم. ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا نبودیم و در جام حذفی هم خیلی زود از دور مسابقات کنار رفتیم. متاسفانه در لیگ برتر هم نتایجی گرفتیم که امیدمان کمرنگ شده بود اما خوشبختانه در هفته ‌های پایانی فقط پیروز شدیم و این کمک کرد تا قهرمان شویم. 6 برد پی در پی باعث شد فاصله مان با صدر کم شود و از فرصتی که نصیب مان شده بود به خوبی استفاده کردیم.
فکر می کردی بازی تبریز مساوی شود؟
ما راهی جز امیدواری نداشتیم. انسان به امید زنده است و باید امیدوار بود. ما از اول به این فکر می کردیم که سایپا را ببریم و نتیجه تبریز هم به نفع مان رقم بخورد. خدا را شکر که اتفاقات به سود ما تمام شد. این را هم باید در نظر بگیریم که ما با شایستگی خودمان قهرمان شدیم نه به خاطر اتفاقات. اگر بازی را نمی بردیم و در تبریز مساوی می شد به دردمان نمی خورد پس باید هر طور که شده بود سایپا را می بردیم.
اما خیلی ها در شایستگی سپاهان شک دارند.
نمی دانم منظورتان از خیلی ها چه کسانی است اما بدون اغراق می گویم سپاهان شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود. ما از 6 بازی آخرمان، 18 امتیاز گرفتیم اما بقیه تیمها امتیاز از دست دادند. در اتفاقات تبریز هم ما نقشی نداشتیم که می خواهند ما را متهم کنند. خودشان نتیجه را اشتباه اعلام کردند. در ضمن این اتفاق بیشتر به ضرر نفت شد چون در آن دقایق داشت حمله می کرد و اگر بازی ادامه پیدا می کرد آنها به گل می رسیدند. نمی دانم چرا می خواهند این اتفاقات را به سپاهان ربط بدهند؟
قبول داری خیلی ها تمایلی به قهرمانی سپاهان نداشتند؟
خیلی ها دوست نداشتند سپاهان پنجمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. این رکورد حالا حالاها توسط هیچ تیمی زده نمی شود چون فقط این سپاهان است که حالا حالاها قهرمان است.
حتما خبردار شدید که تراکتوری ها جشن قهرمانی هم گرفته بودند چون فکر می کردند بازی اصفهان مساوی شده است؟
وقتی سوت را زدند، به یکباره بازیکنان و مربیان تراکتورسازی خوشحالی کردند. من چند ثانیه به قهرمانی سپاهان شک کردم ولی بعدا مطمئن شدم که قهرمان شده‌ ایم.
اتفاقا خیلی هم متعجب ماندیم که چرا تراکتوری ها شادی کردند مگر ما قهرمان نشده ایم؟ که بعد فهمیدیم از اعضای نیمکت تراکتورسازی نتیجه را اشتباه اعلام کرده اند.
نپرداختن رسانه ها و پخش نشدن جشن قهرمانی تان، شما را ناراحت نمی کند؟
گفتم که ما عادت داریم. خیلی ها چشم دیدن قهرمانی سپاهان را نداشتند و به همین دلیل برنامه ای هم برای پخش مراسم ما نداشتند. همه فکر می کردند تراکتورسازی یا نفت قهرمان می شوند، در تبریز تدارک جشن قهرمانی را دیدند اما در اصفهان خبری نبود. از همین جا باید از شبکه سه گله کنم چون اگر یکی از تیمهای تهرانی قهرمان می شد یک ساعت جشن قهرمانی اش را پخش می کردند. قهرمانی ما فقط خواست خدا بود. سال پیش هم در آسیا نبودیم و هواداران خیلی اذیت شدند. نمی دانم چرا صدا و سیما مردم اصفهان را جزو مردم ایران به حساب نیاورد و برای خوشحالی آنها ارزشی قایل نشد. اینکه روزنامه ها هم به ما نپرداختند اهمیتی ندارد. بازی تیمهای میانه جدول از قهرمانی پنج باره سپاهان ارزش بیشتری داشت!
این رکورد ارزش زیادی برای تان دارد که مدام تکرارش می کنی؟
البته که دارد. مگر پنج بار قهرمانی یک تیم در لیگ برتر می تواند اتفاقی باشد؟ مجموعه سپاهان و بازیکنانش برای رسیدن به چنین جایگاهی زحمت کشیده اند و حالا حق شان است با 5 قهرمانی لیگ و 9 قهرمانی جام حذفی پرافتخارترین تیم دهه اخیر باشند. مطمئن باشید این رکورد متوقف نمی شود و ادامه پیدا می کند. حالا حالاها هیچ تیمی این رکورد را نخواهد زد.
در مقطعی از فصل تماشاگران خواستار جدایی فرکی بودند اما مدیریت باشگاه پای او ایستاد و نتیجه اش را هم دید. این ثبات در موفقیت شما چه نقشی داشت؟
باشگاه بهترین تصمیم را گرفت که سرمربی را تغییر نداد. اینکه فرکی دو سال پی در پی با دوتیم خارج از تهران قهرمان شده، نشان می دهد مربی بزرگی است. فرکی از همه لحاظ عالی است چه از نظر فنی و چه اخلاقی. نمی دانم برنامه اش برای فصل چیست اما ما دوست داریم در سپاهان بماند و از کار کردن با او خیلی خوشحال می شویم. بازیکنان واقعا فرکی را دوست دارند. او می تواند در اصفهان به افتخارات بیشتری بدهد.

برچسب‌ها: سپاهان قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

41 1

358 آبی اناری ها صد1394/03/06

فست فود: کورشودهرآنکه نتوانددید

6 خرداد (09:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi