خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

جشن قهرمانی سپاهان با حضور اسطوره موسیقی ایران برگزار شد

جشن قهرمانی سپاهان با حضور اسطوره موسیقی ایران برگزار شد
به گزارش "سپاهان اف سی" در شامگاه روز دوشنبه مجموعه فرهنگی ورزشی باغ فردوس از شور هوادارن سپاهانی بار دیگر جان گرفت . از روز های گذشته اطلاعیه ها و صحبت هایی درباره این جشن در شبکه های مجازی انجام میشد که سرانجام اطلاعیه اصلی این جشن مبنی بر دریافت بلیط از کانون هواداران در سایت اصلی باشگاه قرار گرفت . گزارشی کامل از این مراسم را به قلم خبرنگار "سپاهان اف سی" میخوانید :

مثل تمامی جشن های گذشته برنامه با 45 دقیقه تاخیر و سپس با قرائت آیات قرآن کریم آغاز شد .

محمود یاوری یکی از سرمربیان مطرح کشور و بازیکنان تیم از جمله کاپیتان دوم سپاهان هادی عقیلی ، برادر اسطوره طلایی رسول نوید کیا ، حسین پاپی ، رحمان احمدی و بازیکنان پایه تیم از جمله سعید قائدی فر ، میلاد سرلک ، امیرحسین کریمی و .. با پراکندگی به جشن پیوستند . گفتنیست امین جهان عالیان هم در این میان حضور داشت .

مجری برنامه پس از خیر مقدم به هواداران و مسئولان از مهرزاد خلیلیان دعوت به عمل آورد تا به روی سن بیاید .

مدیرعامل تیم سپاهان پس از تشکر های فراوان از هواداران ، مسئولین و زحمت کشان فولاد مبارکه ، دست اندرکاران و انتظامات کانون هواداران و از اصحاب رسانه استان تشکر و قدردانی کرد . در ادامه ایشان از برنامه 7 ساله باشگاه سپاهان سخن گفت .

هواداران متعصب سپاهانی در این میان با سر دادن شعار های "سپاهان آسیایی" شور و شوق دیگری به برنامه داده بودند .

در ادامه از خانواده شهید محمد خلیل پور که از دیار آذربایجان بودند تجلیل به عمل آمد .

حامد رضاییان ، یکی از خوانندگان جدید سپاهان به اجرای آهنگ خود پرداخت.

در این میان که مرتضی رمضانی راد و محمد صادقی که از مجریان این برنامه بودند هواداران را به مشاهده کلیپی از قهرمانی های تیم فوتبال سپاهان در دهه های 80 و 90 دعوت کردند .

سوپرایز این جشن دعوت از سلطان آواز ایران ، استاد حسین (ایرج) خواجه امیری بود که به همراه گروه ارکستر خود به اجرای موسیقی پرداخت . ایشان سه آهنگ از آثار ماندگار خود را اجرا نمود که یکی از اینها قطعه ماندگار " من یه پرندم" بود . پس از اتمام اجرای ایشان و گروهشان دکتر مهرزاد خلیلیان با ارائه گل و شال سپاهانی و لوح تقدیری که مندرج از تصویر این استاد بود به وی تقدیم شد .

پس از پخش اذان مغرب از دریچه اسکربورد جشن ، احسان شماعی زاده ، خواننده متعصب سپاهانی به سن آمد و با اجرای آهنگ های "سپاهان مثل یه شیره" و " ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" شور دیگری به جشن داد .

در ادامه از محمد قریشی مدیرعامل کانون هواداران سپاهان از مدیر عامل باشگاه دکتر خلیلیان تجلیل به عمل آورد و از زحمات ایشان قدردانی کرد.

محمد صادقی مجری برنامه به اجرای یک موزیک سپاهانی و پس از آن مهدی مرتضوی یکی از خوانندگان اصفهانی به خواندن آهنگ پرداخت .

مجری برنامه از سه هنرمند اصفهانی و سپاهانی دعوت به عمل آورد تا بر روی سن حاضر شوند . هوشنگ حریرچیان ، کاظم افرندنیا و داریوش بابایی سه تن از این چهره ها بودند که در ادامه کاظم افرندنیا یکی از خاطرات سپاهانی خود را بازگو کرد . هوشنگ حریرچیان که خود را یک سپاهانی اصیل مینامد درشب سالگرد فوت استاد حسن کسائی از ایشان یاد کرد و افزود ایشان هنوز زنده هستند و یادشان در میان ماست . داریوش بابایی که یکی از کارگردانان مطرح و اصفهانی میباشد به هواداران قول ساخت یک فیلم سپاهانی داد و افزود : با کسب اجازه از مهرزاد خلیلیان این فیلم استارت میخورد و از شبکه سراسری پخش خواهد شد . در این میان حریرچیان به شوخی خود را در نقش محرم نویدکیا در این فیلم نامید . در پایان از این هنرمندان طلایی دل با هدیه دادن شال و حلقه گل سپاهانی و لوح یادبود تقدیر به عمل آمد .

در پایان مراسم بازار عکس سلفی داغ شد و مراسم آتش بازی ای بسیار مجلل و زیبا صورت گرفت که مجری برنامه این قسمت را سوپرایز جشن امشب خواند .

برچسب‌ها: جشن قهرمانی سپاهان ایرج سپاهان قهرمانی محمود یاوری جشن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

425 آسه آسه1394/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi