خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

مرزبان: سپاهان - پرسپولیس بازی قهرمانی نیست

مرزبان: سپاهان - پرسپولیس بازی قهرمانی نیست
این رقابت فشرده همچنان ادامه دارد و پرسپولیس برخلاف سال‌های گذشته، این‌بار دیگر کار آسانی برای قهرمانی نخواهد داشت. جالب اینجاست که این دو تیم باید در هفته بیست‌ودوم مقابل هم قرار بگیرند؛ مسابقه‌ای که خیلی‌ها معتقدند می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. با این حال علیرضا مرزبان، مربی سپاهان تأکید می‌کند که قرار نیست این بازی قهرمان لیگ را تعیین کند.

*نساجی را در یک‌بازی سخت شکست دادید. درخصوص این بازی صحبت می‌کنید؟
ما در چمن مصنوعی بازی کردیم و این کار سپاهان را سخت‌تر می‌کرد، هر چند که قبل از بازی هم در چمن مصنوعی تمرین کردیم. از طرفی تیم خوب نساجی برای فرار از انتهای جدول مبارزه می‌کند و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، به همین دلیل تمرینات را طوری سازماندهی کردیم که کیفیت فوتبالی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و 3امتیاز را بگیریم. خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

بعد از 10نفره شدن هم به‌خوبی مقاومت کردید.
کارت قرمزی که به نژادمهدی دادند، ناحق بود چون مهاجم حریف در موقعیت آفساید قرار داشت. ما بعد از 10نفره شدن مجبور شدیم در لاک دفاعی فرو برویم و دیگر نتوانستیم پرسینگ از جلو را انجام دهیم. نساجی هم فشار زیادی وارد می‌کرد ولی ما تلاش کردیم تا نظم خودمان را از دست ندهیم و چشم به ضد‌حملات داشتیم.

برچسب‌ها: سپاهان قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 Spectre1400/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi