خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

نوری: من و مازیار دشمن خونی نیستیم

نوری: من و مازیار دشمن خونی نیستیم
پژمان نوری کاپیتان ملوان عنوان کرد امیدوارم ملوان با پتانسیل هوادارانی که دارد بتواند، در فصل آینده برای گرفتن سهمیه در لیگ بجنگد.

نوری در گفت و گو با خبرنگار "مستر90"، گفت: مردم از من در مورد ماندن در ملوال سوال می کنند باید بگویم که من آمده ام که بمانم.

اگر شما سوال می کنید که چه اتفاقی باعث شده که ملوان در چند فصل اخیر بر ای بقا در لیگ بجنگد باید بگویم که به عقید من یک تیم برای آنکه بتواند موفق باشد باید بستر مناسبی داشته باشد. یعنی در همان ابتدای فصل که تیمها بازیکن جذب می کنند معلوم است که چه سیاستی را دنبال می کنند. آیا برای قهرمانی می جنگد یا برای حضور در میانه جدول و یا اینکه برای بقا در لیگ تلاش می کنند. متاسفانه اتفاقات اول فصل در ملوان به نحوی نبود که این تیم بتواند در لیگ نتیجه بگیرد.

قبل از مسابقه حساس و سرنوشت ساز ما با نفت مسجد سلیمان در روز آخر لیگ، وقتی مسئولین شهر انزلی به اردو ما آمدند به آنها گفتم که در این فصل ملوان در لیگ ماند، ولی باید برای لیگ آینده طوری سیاسیت گذاری شود که تیمی با این پتانسیل و این همه هواداران مشتاق بتواند برای فصل آینده برای گرفتن سهمیه آسیایی بجنگد. در این فصل ما زیبا بازی کردیم، اما آن نتیجه لازم را نگرفتیم با جذب بازیکنانی مشابه مازیار زارع و حتی بازگشت سید جلال حسینی می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. به عقیده من ملوان می تواند با یک برنامه ریزی و سرمایه گذاری درست حرفهای زیادی برای گفتن در لیگ ایران داشته باشد.

اگر در مورد پست من در ملوان سوال می کنید باید بگویم که پست اصلی من دفاع وسط است. اگر دقت کنید چون به صورت ژنتیکی گیلانی ها و مازندرانی ها دوندگی بالایی دارند،من هم به صورت ژنتیکی دوندگی خوبی دارم. برای همین هم در جناح چپ به کار گرفته شدم تا دوندگی من سایر نواقص من را پوشش دهد.

خیلی از هوادارهای ملوان از من می پرسند که آیا دوست دارم در فصل آینده هم در ملوان بازی کنم یا نه؟ باید بگویم که من به ملوان آمدم تا بمانم. صد در صد فصل آینده هم من در ملوان بازی می کنم. امیدوارم که بتوانیم با جذب بازیکنان خوب و برنامه ریزی درست فصل آینده را در ملوان پرقدرت آغاز کنیم.

شما از من در مود اختلاف با مازیار زارع می پرسید، باید بگویم که وقتی من به انزلی برگشتم همه می گفتند که مازیار و پژمان دشمن خونی هستند، اما این مساله حقیقت ندارد. زمانی مازیار از جوانان به بزرگسالان ملوان آمد، من در تیم بزرگسالان بودم. از همان روز تا حالا ما با هم دوست هستیم. در این فصل هم بعد از آنکه من برگشتم به ملوان ما با هم دست به دست هم دادیم تا تیم نتیجه بگیرد. نتیجه این امتحان و دوستی هم بقای ملوان در لیگ بود. مازیار خیلی بچه دلپاک و شوخی هست و من بازی کردن در کنار او را دوست دارم و لذت می برم.

آن روز که تصمیم گرفتم که به ملوان بازگردم اصلا به بازوبند کاپیتانی فکر نمی کردم. ضمن اینکه من فکر می کردم که بازوبند حق مازیار است، اما در اولین بازی که من در ملوان به زمین رفتم. مازیار خودش آمد و بازوبند را به من داد که من اول قبول نکردم ولی با اصرار بزرگترهای تیم در نهایت پذیرفتم که بازوبند را ببندم. در دو هفته اخیر فشار خیلی زیادی روی من و مازیار زارع بود. ما به عنوان بزرگترهای تیم خیلی استرس داشتیم. به هر حال مردم به حق از ما توقع بیشتری داشتند. درهمین بازی با نفت مسجد سلیمان هم خیلی استرس داشتیم. ما می توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم و همچنین آمار گلهایمان را بالا ببریم، اما استرس زیاد باعث شد تا دقایق پایانی نتوانیم به گل برسیم.

لقب امپراتور که هواداران در انزلی به من می دهند. نهایت لطف آنها است. من همیشه خودم را سرباز ملوان می دانم. خیلی خوشحالم که به ملوان برگشتم. اگر هم جدایی من از ملوان دل هواداران را به درد اورده از آنها عذرخواهی می کنم. علت رفتن من از ملوان این بود که به من گفتند ما نمی خواهیم هزینه کنیم یا شما و بازیکنان امید در ملوان بمانید و یا اینکه مازیار و جلال در تیم بمانند و تو برو! من هم برای صیانت از ملوان تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم.

وقتی من از ملوان جدا شدم خیلی ها فکر کردند که بخاطر بازی کردن در تیم ملی بوده، اما حقیقت این است که اگر من در ملوان می ماندم مطمئن باشید که می توانستم در جام جهانی هم در تیم ملی بازی کنم چون در ملوان بیشتر به چشم می آمدم و اینکه بهتر هم بازی می کنم. الان هم اگر به لیست تیم ملی نگاه کنید به نتیجه من می رسید.

از من در مورد بهترین گلم در این فصل هم سوال کردید باید بگویم که گلی را که به پرسپولیس زدم بیشت راز همه دوست داشتم.در کل همیشه گلهایی را که به پرسپولیس زده ام دوست دارم.

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی پژمان نوری مازیار زارع تیم ملی ایران لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

346 αღїη◎øøω1394/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi