خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

تبریک مجید صالح به تیم ملوان بندرانزلی

تبریک مجید صالح به تیم ملوان بندرانزلی
بسیار خوشحالم که این تیم ریشه دار و مردمی در لیگ برتر مادگار شد و بازهم نشان داه شد مربی ایرانی می تواند در لحظات حساس، اتفاقات غیرممکن را عملی کند.

مجید صالح، به ملوانی ها بابت ماندگار شدن در لیگ برتر تبریک گفت: بنده مدتی را در خدمت مردم خوب انزلی و تیم ملوان بودم و از نزدیک شاهد شور و هیجان و استرس های آنها برای این تیم بودم و باید بگویم بسیار خوشحالم که این تیم در لیگ برتر ماندنی شد.

وی اضافه کرد: من یک ماه و نیم در خدمت این تیم بودم و سعی کردم به عنوان یک مربی گوشه ای از کار را بگیرم اما مسیلوویچ مربی نبود که این تیم را بتواند در لیگ نگه دارد و استعفای من باعث شد، هیات مدیره و مالک به این فکر بیفتند که وی چه می کند که کسی نمی تواند با او کار کند، همانطور که می دانیم برکنار کردن مربی دوم بسیار سخت تر از مربی اول است چرا که جسارت می خواهد یک مدیر به اشتباهش پی ببرد و جلوی آن را بگیرد که این اتفاق در ملوان افتاد و کادر فنی را به آقای کریمی سپردند و ایشان هم نشان دادند مربی ایرانی چیز دیگری است.

صالح اضافه کرد: یادم می آید یک روزی پژمان نوری به بقیه بازیکنان گفت ملوان بارها از طوفان های مختلف به سلامت گذشته است و از این بحران هم عبور خواهد کرد. بعد از این موضوع همه دست به دست به دست هم دادند و انزلی چی ها را ناامید نکردند.

می در پایان گفت: وظیفه خودم می دانم این پیروزی را به تمام مردم انزلی که همیشه به من لطف داشتند، به بازیکنان و مربیان این تیم، هیات مدیره و مالک باشگاه، آقای محجوب تبریک عرض کنم و آرزوی موفقیت های بیشتر برای آنها دارم.

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی مجید صالح محجوب لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

241 αღїη◎øøω1394/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi