خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

یوسفی: نمی‌بردیم هواداران سکته می‌کردند

یوسفی: نمی‌بردیم هواداران سکته می‌کردند
محسن یوسفی بازیکن تیم ملوان بقای این تیم در لیگ‌برتر را به حضور فیروز کریمی منوط می‌ داند.
یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار “مستر90” گفت: در دیدار با نفت‌ مسجد سلیمان تماشاگران ما ۹۰ دقیقه سرپا ایستاده بودند و بدون وقفه ما را تشویق کردند. اگر این بازی را نمی‌ بردیم قطعا سکته می‌ کردند.
سال سنگین ملوان
امسال سال سنگینی برای ملوان بود، ما پس از اتمام نیم فصل اول تنها با ۴ امتیاز در قعرجدول بودیم. ۳مربی عوض کردیم، بازیکنان تا می‌ آمدند خودشان را با تفکر یک مربی وقف دهند تغییر می‌ کرد. خدا را شکر با هر شرایطی بود ملوان را در لیگ‌برتر نگه داشتیم.

از ابتدای فصل همه در مورد حواشی ملوان صحبت می‌ کردند. ما سعی کردیم که در مورد این مسائل هیچ صحبتی نکنیم تا تیم هیچ حاشیه ای نداشته باشد تا نتیجه بگیرد و در لیگ‌برتر بماند. خدا را شکر الان که این اتفاق افتاد، بهتر است که دیگر درباره این مساله حرفی نزنیم تا همه از این لحظه ها لذت ببرند. اما از این به بعد بهتر است هر کسی حواسش را جمع کار خودش بکند.

به نظر من بزرگترین دلیل ماندن ما در لیگ‌برتر حضور آقای فیروز کریمی در ملوان بود. در پایان نیم فصل ما هیچ امیدی نداشتیم، حاضر بودیم حداقل به پلی آف برسیم. من فکر می‌ کنم حضور آقای کریمی فقط روحی روانی نبود و بحث فنی هم کاملا در ملوان مشهود بود.

درست است که نفت افتاد اما من به آقای مکوندی تبریک می‌ گویم که چنین تیم خوبی ساخته آنها تا دقیقه ۹۰ مقاومت کردند شاید باورتان نشود ما از دقیقه اول بازی تا پایان این دیدار یک نفس حمله می‌ کردیم و نفت در مقابل ما خیلی مقاومت کرد. خدا را شکر که ما توانستیم به گل برسیم، ملوان در لیگ ماند. حرف های زیادی در این فصل وجود داشت که حالا که ختم به خیر شده بهتر است در مورد آن حرفی نزنیم. قرارداد من با ملوان تمام است و نمی‌ دانم که فصل بعد در چه تیمی بازی خواهم کرد. هر چند که در ملوان خیلی راحت هستم.

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی یوسفی لیگ برتر ایران کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

189 αღїη◎øøω1394/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi