خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

شادی قوها در جمعه شاد انزلی

شادی قوها در جمعه شاد انزلی
ملوان در آخرین روز لیگ‌برتر با پیروزی آشتی کرد و در لیگ‌برتر باقی ماند.

هفته سی ام لیگ برتر، ساعت 19:30 ورزشگاه تختی بندرانزلی، تماشاگر: 10هزار نفر
داوران : محمد ملکی کمک ها: اسد حاج محمد، حمیدرضا کنعانی
اخطار: زنیدپور (40) از نفت، رافخایی(41) کنعانی (78) ملوان

ملوان بندرانزلی:
سیدحسین حسینی، ابوالحسن جعفری، محمدحسین کنعانی زادگان، عزت اله پورغاز، عزیز معبودی، سعید یوسف زاده( از دقیقه 70 محمد آبشک)، مازیار زارع، پژمان نوری(کاپیتان)، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی، سیدجلال رافخایی

نفت مسجدسلیمان:
گودرز داوودی ـ سیدجلال عبدی، رضا درویشی، روسلان ملزدینوف، محمد مدملی، کیومرث چراغی، علی کیانی فر(از دقیقه 63کرملاچب) ، الکساندر پاشنکو(از دقیقه 58 سید سجاد موسوی) ، میلاد زنیدپور(کاپیتان)، حسین مالکی، فرزاد محمدی.
سرمربی: بهروز مکوندی

شرح گل:
1 – 0 (ملوان): پاس در عمق عزیز معبودی در داخل محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید که او در یک موقعیت تک به تک توپ را از بالای سر گودرزی وارد دروازه نفت کرد

شرح بازی:
برخلاف نیمه اول که بازی کسل کننده ای از دو تیم به نمایش در آمد نیمه دوم در دقایق پایانی به اوج حساسیت رسید. نیمه دوم با حملات ملوان و موقعیت های این تیم شروع شد که با بی تجربگی و بی تفاوتی موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند اما در دقایق پایانی که بازیکنان نفت خسته شده بودند بازیکنان ملوان از یک حرکت در عمق استفاده کردند تا تک گل این بازی را بزنند.

لحظات حساس:
دقیقه 3 – شوت پشت محوطه جریمه محسن یوسف زاده از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 18 – ارسال یوسفی از جناح راست این تیم به رافخایی رسید که او توپ را در داخل محوطه جریمه با یک ضربه به اوت فرستاد.
دقیقه 31 – ارسال نوری از جناح چپ نفتی ها به مازیار زارع در داخل محوطه جریمه رسید که توپ با برخورد به بازیکنان نفت وارد روازه نشد.
دقیقه 35 - رافخایی در یک فرار در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که می توانست توپ را به سمت دروازه نفت شلیک کند به فرزاد حاتمی پاس داد که او توپ را به بازیکنان ملوان کوبید.
دقیقه 38- یک توپ سرگردان در محوطه جریمه به مازیار زارع رسید که شوت او را گودرزی مهار کرد.
دقیقه 55- حرکت فرزاد حاتمی تا محوطه جریمه نفت ادامه یافت که او در محوطه جریمه یک پاس رو به بیرون داد که زارع توپ را با فاصله کمی به بیرون زد.
دقیقه 60- پاس در عمق فرزاد حاتمی به یوسفی رسید که با دروازه بان نفت تک به تک شد که توپ را به بدن او کوبید که این توپ در بازگشت به نوری رسید که شلیک او با برخورد به بازیکن نفت توپ از روی خط دروازه بیرون آمد
دقیقه 81- حرکت ترکیبی بازیکنان ملوان باعث شد تا توپ در محوطه جریمه به نوری برسد که او در موقعیت تک به تک توپ را به بدن دروازه بان نفت کوبید.
دقیقه 81- ارسال بازیکنان ملوان از جناح چپ ملوان در محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید که او با ضربه سر توپ را به زارع پاس داد که شوت او بعد از برخورد به بازیکن نفت به تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه 85- پاس در عمق بازیکنان ملوان در محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید که حاتمی تک به تک را به اوت زد.

بهترین بازیکن:
بدون شک بهترین بازیکن این بازی داوود گودرزی دروازه بان نفت مسجد سلیمان بود که در این بازی موقعیت های زیادی را در نیمه دوم از ملوانان گرفت اما در دقیقه 90 بازی با خستگی بازیکنان نفت، تک گل بازی را دریافت کرد اما باید او را بهترین بازیکن میدان دانست.

اتفاق ویژه:
1- بدون شک باید اتفاق ویژه این بازی را عدم سقوط ملوان به بازی پلی اف دانست و آنها توانستند با گل دقایق پایانی فرزاد حاتمی به پیروزی برسند.اتفاقات روی داده در دیدار پیکان و استقلال خوزستان به گونه ای رقم خورده بود که ملوانان با یک مساوی هم می توانست در لیگ بماند اما آنها با این برد در لیگ ماندنی شدند.
2- ملوانان پس از 7 هفته توانستند در بازی سرنوشت سازشان پیروز شوند. این 5 برد ملوان با فیروز کریمی و اولین برد سال 94 ملوان بود.

برچسب‌ها: ملوان بندرانزلی نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

288 آنتوان گریزمن1394/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi