خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,441

ملوان انزلی 1 - 0 نفت مسجدسلیمان؛ پایان خوش یک فصل بد

ملوان انزلی 1 - 0 نفت مسجدسلیمان؛ پایان خوش یک فصل بد
به گزارش طرفداری ملوان در این بازی با ترکیب حسین حسینی، عزت الله پورغاز، محمدحسین کنعانی، حسن جعفری، عزیز معبودی، محسن یوسفی، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، جلال رافخایی و فرزاد حاتمی و نفت مسجدسلیمان با گودرز داودی، رضا درویشی، کیامرث چراغی، محمد مدملیسی، سیدجلال عبدی، فرزاد محمدی، علی کیانی، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، روسلان ملزدینوف و الکساندر پاشنکو رو در روی هم قرار گرفتند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد ملکی بود و اسد حاج محمد و حمیدرضا کنعانی وی را یاری می کردند. داور در این بازی به رافخایی و زنید پور کارت زرد نشان داد.

در نیمه نخست شاهد یک بازی سرد از سوی هر دو تیم بودیم. در حالی که ملوان همچنان خطر سقوط را احساس می کرد، تنها یکی دو بار و آن هم روی ضربات نه چندان خطرناک موقعیت به دست آورد. یک بار شوت رافخایی با برخورد به مدافعین نفت بلوکه شد و یک بار هم ضربه حاتمی را دروازبان نفت مسجدسلیمان برگشت داد تا نیمه اول با حساب تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم بازی کم خطر دنبال شد اما در دقیقه 92 این فرزاد حاتمی بود که با گلزنی سند ماندگتری شاگردان کریمی در لیگ برتر امضا کرد تا ملوان پس از یک فصل کابوس وار در لیگ برتر ماندگار شود.

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی فرزاد حاتمی نفت مسجد سلیمان فیروز کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

508 αღїη◎øøω1394/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi