خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

جنگجویان فانوس به دست

جنگجویان فانوس به دست
در این مطلب به بررسی بازی های رو در رو تیم های پایین جدول پرداخته شده و بازی های انجام شده و نشده آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش "مستر90"، ملوان بندرانزلی، استقلال خوزستان، پیکان تهران، نفت مسجدسلیمان و راه آهن، پنج تیم حاضر در رده های دوازدهم تا شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر هستند که خطر سقوط به دسته اول لیگ برتر را کنار خود حس می کنند.

قوی سپید در فکر پرواز
ملوانی ها نیز تنها یک بازی خود در مقابل باقی تیم های پایین جدولی را انجام ندادند، 2 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست، 12 گل زده و 12 گل خورده و البته میانگین یک امتیاز برای هر بازی، ماحصل بازی های بندرنشینان در مقابل تیم های دیگر است، آنها مقابل راه آهنی ها، یک پیروزی و یک شکست به دست آوردند، مقابل استقلال خوزستان به یک تساوی و یک پیروزی رسیدند، بازی های خود در مقابل پیکان را با یک تساوی و یک باخت به اتمام رساندند و پس از یک تساوی مقابل گسترش بازی برگشت خود را هفته پیش به آنها واگذار کردند. ملوانان در حالی در هفته پایانی لیگ در انزلی به سراغ نفت مسجدسلیمان می روند که بازی رفت را در خانه حریف به آنها واگذار کردند.
ملوانی ها که در پایان نیم فصل اول به قعر جدول رده بندی چسبیده بودند، پس از حضور فیروز کریمی، متحول شدند و طی یک سیر صعودی تا رده یازدهم جدول رده بندی بالا رفتند، پس از آن در سه هفته اخیر نتایج درخوری نگرفته اند تا باز هم خطر را در کنار خود ببینند. آنها تاکنون در جدال با تیم های نام برده، 6 امتیاز داخل خانه و 3 امتیاز خارج از خانه کسب کرده اند.

آبی پوشان دارای سه بازی در منطقه قرمز
اما آبی پوشان خوزستانی از ده بازی ممکن خود، هنوز سه بازی را در پیش روی خود دارند، آنها در 7 بازی انجام داده خود، به 5 تساوی، 1 برد و 1 باخت رسیده اند، 7 گل زده و 8 گل خورده و میانگین امتیاز 14/1 را به ازای هربازی به دست آوردند، آنها در مقابل گسترشی ها به دو تساوی دست یافته اند، در انزلی با ملوانان مساوی کردند اما در اهواز بازی را به آنها واگذار کردند، در این هفته درحالی به مصاف راه آهن می روند که بازی رفت را در اهواز با یک گل به سود خود تمام کردند، هفته بعد آنها با نفت مسجدسلیمان دیدار خواهند داشت، تیمی که در بازی رفت با آنها به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند و پیکان نیز در هفته آخر لیگ در حالی میهمان اهوازی هاست که در بازی رفت، تساوی یک بر یک ماحصل بازی آنها بود.
استقلالی های خوزستان در حالی تاکنون در خانه 5 امتیاز و در خارج از خانه نیز 3 امتیاز از حریفان خود گرفته اند که در بازی های باقیمانده خود برابر تیم های همسایه خود تنها در بازی با تیم پیکان میزبان هستند و در تهران و مسجد سلیمان باید به مصاف راه آهن و نفت بروند.

صاحب تساوی های بدون گل
پیکان تهران که اکنون در رده چهاردهم جدول رده بندی ایستاده است نیز تنها یک بازی با بقیه تیم های فانوس به دست دارد، آنها هر چهار بازی خود مقابل نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را با نتیجه تساوی پشت سر گذاشتند، بازی رفت در تهران مقابل گسترش را به تساوی رسید و بازی برگشت در تبریز را با یک گل به حریف واگذار کرد، آنها ملوانی را در تهران بردند و در انزلی با آنها به لطف گل دقیقه 92 به تساوی رسیدند، این تیم در حالی در هفته ماقبل پایانی به مصاف راه آهن خواهد رفت که بازی رفت با این تیم را هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساند.
پیکانی ها از 9 بازی خود 7 تساوی، 1 برد و 1 باخت را به دست آوردند، تنها 4 گل زده و 4 گل خورده در این بازی ها برای آنها به دست آمد، 1/1 امتیاز، میانگین آنها برای هر بازی بود، 6 امتیاز داخل خانه و 4 امتیاز خارج خانه دستاورد بازی های انجام داده است.

قرینه همتایان تهرانی
نفت مسجدسلیمان از بازی های خود با تیم های هم رده، 2 بازی باقیمانده دارد، 7تساوی و یک پیروزی، 7 گل زده و 6 گل خورده ماحصل دیدارهای آنهاست، آنها از 10 امتیاز به دست آورده خود 7 امتیاز داخل خانه و 3 امتیاز خارج از خانه کسب کردند، 25/1 نیز میانگین امتیاز آنها برای هر بازی بوده است. این تیم به همراه گسترش، تنها تیم هایی هستند که در بازی با رقبای خود نتیجه هیچ بازی را واگذار نکردند.
نفتی ها در شش بازی خود برابر تیم های گسترش فولاد و پیکان و راه آهن به شش تساوی دست یافتند، در حالی در هفته آینده به دیدار تیم استقلال خوزستان می روند که در بازی رفت برابر این تیم هم به تساوی رسیده بودند و در هفته پایانی لیگ نیز با ملوانی دیدار می کنند که بازی رفت را در مسجدسلیمان به نفع خود به پایان برده اند.

سه فینال با فانوس به دستان
اما تیم راه آهن نیز به عنوان آخرین تیم جدول رده بندی لیگ برتر، هنوز 3 بازی از دیدارهای خود با تیم های انتهایی جدول رده بندی را در پیش دارد که به نوعی هرکدام از آنها یک فینال برای این تیم محسوب می شود. لوکوموتیورانان در 7 بازی انجام داده خود، 3 تساوی، 3 باخت و 1 پیروزی نصیبشان شده است که در این بازی ها 4 بار توانستند دروازه حریفان خود را باز کنند و 9 بار نیز دروازه شان باز شد. آنها در کل 6 امتیاز در این 7 بازی و میانگین 85/0 امتیاز برای هر بازی را کسب کردند. 5امتیاز داخل خانه و 1 امتیاز نیز خارج از خانه.
دو دیدار آنها مقابل نفت مسجدسلیمان با کسب دو نتیجه تساوی به پایان رسید، در مقابله با ملوانی ها، بازی رفت را پیروز شدند و بازی برگشت را شکست خوردند، در بازی این هفته خود در شرایطی میزبان استقلال خوزستان هستند که بازی رفت را در اهواز با یک گل واگذار کردند، در بازی ماقبل آخر خود را در مقابل پیکانی برگزار می کنند که امتیاز بازی رفت را با آنها تقسیم کرده بودند و در هفته آخر مسابقات امسال نیز میزبان گسترش فولادی است در بازی رفت نتیجه را به آنها واگذار کرده بودند.

برچسب‌ها: ملوان بندرانزلی استقلال خوزستان پیکان نفت مسجد سلیمان راه آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

317 بروسیا دورتموند1394/01/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi