خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

انریکه: فینال را هم می بریم!

انریکه: فینال را هم می بریم!
کاتالان ها اکنون فقط یک برد تا فتح لالیگا و یک برد تا فتح لیگ قهرمانان فاصله دارند. انریکه در مصاحبه بعد از صعود از مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن گفت: مهم این است که ما وظایفمان را درست انجام دادیم و اکنون در فینال هستیم و در میان بهترین تیم های اروپایی قرار داریم، الآن تنها کاری که باید انجام دهیم بردن است! برایم تجربه فینال به عنوان مربی متفاوت خواهد بود. هر بازی، وقتی شما مربی باشید متفاوت است نسبت به زمانی که به عنوان بازیکن بوده اید و فینال نیز برای من چنین تجربه متفاوتیست. واقعیت این است که ما خیلی سریع گل زدیم و خلق موقعیت های متعدد به ما اجازه داد تا اعتماد به نفس خوبی در زمین بدست آوریم. ما نیمه اول را کنترل کردیم، اما اشتباهاتی در نیمه دوم مرتکب شدیم اگرچه که به نظر من آن ها به دلیل خستگی بودند. امشب شب شادیست! او در باره اینکه دوست دارد با کدامیک از تیم های یوونتوس یا رئال مادرید روبرو شود گفت: هر تیمی که شایسته تر باشد! در ادامه افزود: درست است که در بازی فشار زیادی را متحمل شدم. هر راند دشواری های خاص خودش را دارد اما نتیجه بازی رفت فشار بیشتری را به حریف وارد کرد. ما خیلی زود به گل آن ها پاسخ دادیم و با اندوخته خوبی به رختکن رفتیم. نیمه دوم متفاوت بود، ما به شدت به زحمت افتادیم اما به اهدافمان رسیدیم و بسیار خوشحال هستیم. ما تحت فشار قرار گرفتیم برای اینکه ما با نتیجه بازی رفت رقیب را مجبور به حمله و ریسک کردیم. ما به سیستم 4-1-4-1 تغییر تاکتیک دادیم و می خواستیم به اصطلاح بازی را در آوریم! ما تلاش زیادی کردیم زیرا که بایرنی ها کیفیت بسیار بالایی داشتند و تیم سخت کوشی بودند. اما من به خاطر عملکرد بازیکنانم خوشحالم. او در باره آندونی زوبیزارتا -مدیر ورزشی سابق بارسلونا- هم گفت: من در باره مشکلات و مسائل خاص در پایان فصل صحبت می کنم، به طور شفاف به دلیل پیشرفتی که داشتیم از همه کسانی که بخشی از بدنه باشگاه بوده اند متشکرم. الآن زمان قدرشناسیست. در باره مثلث MSN نیز گفت: سطح بسیار بالایی دارند، اما من نمی خواهم راجع به کیفیت شخصی آن ها اظهار نظر کنم. آن ها خودخواه نیستند، برای ما مهم است که خودخواه نباشند و مدام در حال تلاش برای گلزنی باشند، برای رقبای ما توقف آن ها فوق العاده سخت است. در باره رابطه اش با پپ: من و پپ دوست هستیم و برای یکدیگر آرزوی موفقیت می کنیم. و در پایان گفت: 90 دقیقه فاصله با 3 جام در 3 رقابت سخت حس قشنگیست

برچسب‌ها: بارسلونا بایرن مونیخ فینال لیگ قهرمانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

220 پرسپولیس 50401394/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi