خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

رویای توخل برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا

رویای توخل برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا
رافینیا سال گذشته حاضر نشد پیشنهاد چلسی را بپذیرد چون مشتاق پوشیدن پیراهن بارسلونا بود و در نهایت هم به این باشگاه پیوست.

توخل در آن زمان هدایت چلسی را برعهده داشت و به مالکان این باشگاه اصرار کرده بود که این بازیکن را به خدمت بگیرند اما آنها موفق نشدند و حالا به نظر می‌رسد که او همچنان علاقه زیادی به همکاری با این ستاره برزیلی دارد.

شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسلونا به گوش می‌رسد و بعضی این بازیکن را یکی از گزینه‌های این باشگاه برای فروش در تابستان پیش رو به منظور هموار کردن شرایط برای بازگشت لیونل مسی می‌دانند.

رسانه‌های آلمانی از رافینیا به عنوان بازیکن رویایی توخل نام می‌برند و حتی مدعی شده‌اند که این مربی آلمانی حاضر است بنجامین پاوارد را که اعلام کرده تمایلی به تمدید قراردادش در بارسا ندارد با رافینیا معاوضه کند.

با این حال، مدیران بایرن هنوز تصمیمی قطعی در این زمینه نگرفته‌اند و مشخص نیست که آیا این باشگاه شرایط جذب این ستاره مدنظر توخل را دارد یا او باز هم موفق به همکاری با این بازیکن نخواهد شد.

برچسب‌ها: بارسلونا بایرن مونیخ توماس توخل رافینیا نقل و انتقالات اروپا لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 ※宲會 King 會宲※1402/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi