خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بایرن مونیخ شرایط گاوی را بررسی می کند

بایرن مونیخ شرایط گاوی را بررسی می کند
اگر بارسلونا به صورت جدی به دنبال لواندوفسکی باشد، بایرن مونیخ نیز قصد دارن با به خدمت گرفتن یکی از بازیکنان جوان بارسا و یا فرنکی دی یونگ، این مسئله را جبران کند.

به گزارش مستر90 و به نقل از موندو دیپورتیوو، بایرن مونیخ در روزهای اخیر، شرایط فرنکی دی یونگ را دنبال می کند و حالا علاوه بر او، علاقه مند به جذب گاوی نیز شده است؛ در واقع کمی پس از مشخص شدن علاقه بارسلونا به روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم آلمانی، بایرن مونیخ نیز علاقه خود را برای برخی از هافبک های بارسلونا افزایش داد تا در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد این بازیکنان، برای جذب آن ها گام بردارد.

بایرن مونیخ حالا به این نتیجه رسیده که با توجه به باقی ماندن یک سال از قرارداد گاوی، پرداخت حق آزادسازی 50 میلیون یورویی منطقی به نظر می رسد و البته در راه جذب این بازیکن 17 ساله، باید با لیورپول و پاری‌سن ژرمن نیز رقابت کند.

در صورتی که بارسلونا راهی برای تمدید قرارداد گاوی پیدا نکند، علیرغم علاقه این تیم به جابجایی ممفیس دیپای و لواندوفسکی، شاید باید شاهد جابجایی گاوی و لوا باشیم زیرا به نظر انتخاب فعلی بایرن مونیخ از ترکیب بارسلونا، این هافبک جوان اسپانیایی است.

برچسب‌ها: بارسلونا اخبار بارسلونا بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی گاوی فرنکی دی یونگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

162 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1401/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi