خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

ویسی: بازی فردا برای هر دو تیم حائز اهمیت است

ویسی: بازی فردا برای هر دو تیم حائز اهمیت است
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار کرد: همان طور که می‌دانید بازی‌ها به روزهای حساس و سرنوشت خود رسیده‌اند. برخی بازی‌ها فقط برای یک تیم حائز اهمیت هستند ولی بازی فردای ما با سپاهان برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان از سه هفته پیش روند رو به رشد خود را برای قهرمانی و کسب سهمیه آغاز کرده و وضعیت ما نیز به صورتی است که به سه امتیاز بازی نیاز داریم تا شرایط‌مان را در جدول برای ماندن مستحکم‌تر کنیم. بازی سختی خواهد بود و هر دو تیم برای امتیاز گرفتن می‌آیند.

وی بیان کرد: مساوی شاید در این دیدار نسبت به سپاهان بیشتر به کار ما بیاید و سپاهان برای بردن می‌آید تا در کورس بماند ولی یک امتیاز هم با توجه به سایر بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند تا دو پله در جدول صعود داشته باشیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با سپاهان تیم‌تان فقط با هدف کسب تساوی به بازی می‌آید گفت: هدف‌گذاری ما برای ۶ بازی که در پیش داشتیم کسب ۶ امتیاز بود که از سه بازی به سه امتیاز رسیدیم و به سه امتیاز دیگر نیاز داریم و اگر در بازی فردا به پیروزی برسیم که عالی است و اگر مساوی شود می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. رقبای ما هم با تیم‌های بالای جدولی بازی دارند که بازی‌هایشان نیز سخت است.

وی افزود: ما فردا باز بازی نمی‌کنیم ولی تیم دست و پا بسته‌ای هم نیستیم که سپاهان هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. ما تیمی هستیم که روی ضد حملات فوق‌العاده کار می‌کنیم و مطمئنا فردا نیز این کار را خواهیم کرد.

ویسی افزود: بازیکنان ما از سه هفته پیش که باخت نداده‌ایم حساسیت مسابقه‌ها را درک کرده‌اند و با تمام وجود کار می‌کنند امیدوارم فردا تمرکز بالایی داشته باشند و این حساسیت را درک کرده باشند و البته استرس مثبت داشته باشند تا امتیاز بگیریم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستانی که شما در ابتدای فصل گفته بودید می‌تواند در میانه‌های جدول قرار بگیرد اکنون در انتهای جدول و چشم به کسب تک امتیازها دارد گفت: اول فصل که گفتم می‌خواهیم نسبت به سال گذشته بهتر شویم و هنوز هم از هدف‌مان فاصله نداریم و کافی است یکی از بازی‌هایمان را ببریم و می‌شود همان قولی که داده بودیم. ما گفته بودیم مطمئنا امسال دو سه پله از سال گذشته بهتر می‌شویم و مطمئنا تا پایان فصل قولی که داده بودیم عملی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که اگر تیم‌تان به پلی‌آف برسد آیا از حریف‌تان شناختی دارید، خاطرنشان کرد: ما به آنجا فکر نمی‌کنیم. البته تیم‌های لیگ یکی را می‌شناسم ولی مطمئنم که به آنجا فکر نمی‌کنم و صددرصد ما جزو دو تیم پایینی اصلا نخواهیم بود و اگر سه امتیاز مورد نظر را بگیریم از منطقه خطر رهایی پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دروازه‌بان‌های تیمش عنوان کرد: برای بازی فردا مشخص نیست که از کدام گلرمان استفاده کنیم و دیاکیته دروازه‌بان خارجی‌مان نیز بازیکن تیم ملی کشورش است و من از او راضی هستم. پرویز کریمی هم گلر خوبی است و تلاش خود را کرده است. به هر حال تلاش ما این است که در هر بازی از بهترین‌ها استفاده کنیم.

وی درباره سیف‌اللهی بیان کرد: آنچه می‌خواستیم او در بازی قبل انجام داد و ما هفته گذشته با تیمی بازی کردیم که میزان دوندگی‌شان بالا بود. خوشحالم که نویدکیا می‌تواند بازی کند ما هم مطمئنا برنامه داریم و هدف‌مان این است که خط هافبک حریف را از کار بیندازیم.

وی در پایان درباره قضاوت داوران در هفته‌های پایانی گفت: در چهار پنج بازی، بازی‌های ما سوخت ولی به جز یک بازی هیچ اعتراضی نکردم. به هر حال هفته‌های پایانی است و امیدوارم داوران تلاش خود را بکنند تا حقی ضایع نشود.

برچسب‌ها: سپاهان استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

233 افعی دوغ آباد1394/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi