خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

جریمه نقدی سپاهان و استقلال خوزستان

جریمه نقدی سپاهان و استقلال خوزستان
کمیته انضباطی دو رای خود را درباره یک دیدار از رقابتهای فوتبال باشگاههای کشور و یک دیدار از رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی صادر کرد.
به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ هفته سوم باشگاههای کشور روز 16 مرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تماشاگران تیم حریف رخ داد. تیم باشگاه سپاهان طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سابقه هفته اول محکوم شد.
باشگاه استقلال خوزستان نیز به خاطر فحاشی تماشاگرانش به تیم حریف و تخریب صندلی ورزشگاه ها طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی نیز به 80 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است؛ مسابقه دو تیم پرسام اردکان و دریانوردان پارس جنوبی از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی روز دوم مرداد ماه برگزار شدو از سوی رضا میهن دوست-تدارکاتی تیم دریانوران پارس جنوبی تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با داور بازی، پرتاب بطری و فحاشی پس از اتمام مسابقه صورت گرفت. وی طبق بندهای 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
آرای فوق قطعی است.

برچسب‌ها: جریمه نقدی سپاهان استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

154 Wolverine1395/05/19

S҉ M҉ O҉ K҉ E҉: شما افرین خیلی فعالین.

19 مرداد (23:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi