خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: فکر می‌کردیم امتیازی به حریفان نمی‌دهیم

مرزبان: فکر می‌کردیم امتیازی به حریفان نمی‌دهیم
به گزارش مستر90، علیرضا مرزبان در پایان دیدار با استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: امروز پدیده با وجود تمامی مشکلات بازی خوبی برابر استقلال خوزستان ارائه کرد و تیم دارای اتحاد مناسبی بود.

وی افزود: در هفته‌های اخیر مسائلی در ارتباط با بحث مشکلات مالی پدیده مطرح شده بود و نیاز بود در این بازی متحد باشیم و قد بلند کنیم و نشان دهیم که همه چیز پول نیست.

سرمربی پدیده خراسان تصریح کرد: متاسفانه جریانی ایجاد شد تا ما نتوانیم در این دیدار به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم؛ باشگاه قبلا در بیانیه‌ای به کمیته داوران هشدار داده بود و بنده نیز به کمیته داوران تذکر دادم شرایط را درست کنند.

مرزبان افزود: مشکلاتی که در نیم فصل دوم برای مجموعه پدیده پیش آمد مقداری شرایط ما را سخت کرد در حالی که در نیم فصل تیم را بالانس کرده بودیم و فکر می‌کردیم امتیازی به حریفان نمی‌دهیم.

وی با اشاره به وضعیت رضا حقیقی گفت: وی قبل از پیوستن خواسته‌هایی داشته است و ما نیز به وی قول‌هایی داده بودیم اما در نهایت به توافق نرسیده‌ایم و باید مذاکرات دوباره انجام شود.

برچسب‌ها: مرزبان پدیده استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

238 Fc.barselona1393/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi