خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

هری کین پس از کاپیتانی: این بهترین هفته زندگی ام بود

هری کین پس از کاپیتانی: این بهترین هفته زندگی ام بود
در شرایطی که تاتنهام در نبود یونس کابول، هوگو لورس و جان ورتونگن به مصاف برنلی می رفت، هری کین مهاجم جوان این باشگاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.
افراد زیادی در 21 سالگی شانس بستن بازوبند کاپیتانی تیم مورد علاقه شان را پیدا نمی کنند، از این قائده اما هری کین مهاجم آینده دار این روزهای تاتنهام جداست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که او در هفته اخیر نخستین بازی و نخستین گل ملی خود را جشن گرفت. با این حال او بدشانس بود که تساوی در این دیدار، تاتنهام را از رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول ناامید کرد.

به گزارش گاردین پس از بازی کین گفت: "شاید بگویید این بهترین هفته زندگی من بوده است. اینکه برای تیم ملی گل زدم و نخستین حضور ثابت را تجربه کردم و سپس بازوبند را در باشگاهم به بازو بستم. چند هفته اخیر برای من باور نکردنی بوده است و هیچگاه آن را فراموش نمی کنم."

مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام پس از بازی در این خصوص گفت: "او شایسته کاپیتانی است. او توانایی های لازم را برای تبدیل شدن به کاپیتان تاتنهام دارد."

برچسب‌ها: هری کین انگلیس تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 2

360 یانگ بویز.1394/01/17

باشگاه اروپایی: بازیکن عالی هست امیدوارم جایگزین خوبی برای وین رونی باشه

19 فروردين (00:17)


یانگ بویز.: هری کین وین رونی جدید

17 فروردين (21:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi