خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

حمایت هوگو لوریس و کین از جیمی‌جامپ نوجوان (عکس)

حمایت هوگو لوریس و کین از جیمی‌جامپ نوجوان (عکس)
تاتنهام شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان ویتسه آرنهایم بود تا اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا را برگزار کند.

این اولین بازی با حضور آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام، روی نیمکت این تیم به حساب می‌آمد و به نظر می‌رسید که هواداران بسیار از حضور این مربی نام آشنا روی نیمکت تیم‌شان خوشحال و هیجان‌زده هستند.

تاتنهام در 30 دقیقه ابتدایی بازی با نمایشی طوفانی موفق شد توسط هیونگ مین سون، لوکاس مورا و گل به خودی بازیکن حریف با سه گل از ویتسه پیش بیفتد اما این پایان کار نبود. ویتسه موفق شد در فاصله هفت دقیقه دو بار به گل برسد تا بازی با نتیجه 2-3 ادامه پیدا کند.

اخراج کریستین رومرو در دقیقه 59 با دریافت کارت زرد دوم باعث شد که شرایط برای شاگردان کونته سخت شود اما دو کارت قرمز برای دو بازیکن ویتسه در دقایق پایانی بازی خیال آنها را تا حدی راحت‌تر کرد و در نهایت کونته موفق شد در اولین حضورش روی نیمکت تاتنهام، سه امتیاز بازی را به دست آورد.

اما با این که بازی هیجان بسیاری را به همراه داشت، یکی از نکات جالب آن ورود یک هوادار نوجوان به زمین بازی برای ملاقات با بازیکنان تاتنهام از نزدیک بود. این اتفاق توجه هوگو لوریس و هری کین را به خود جلب کرد و آنها به نیروهای امنیتی اجازه دخالت در موضوع را ندادند.

این جیمی جامپ نوجوان در حالی به کنار زمین هدایت شد که هوگو لوریس با او صحبت می‌کرد و در آغوشش گرفته بود. هری کین نیز در کنار آنها به سوی رختکن می‌رفت و در همین حین دستی به سر این هوادار کوچک کشیده و شروع به صحبت با او کرد.

این موضوع توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد که از آن با عباراتی چون «زیبایی فوتبال» و «اقدام تحسین برانگیز» یاد کردند. هرچند بعضی دیگر نیز معتقد بودند که چنین رفتارهایی به دیگر نوجوانان این جسارت را می‌دهد تا دست به اقدامی مشابه بزنند.

برچسب‌ها: هوگو لوریس هری کین فرانسه جیمی جامپ تیم ملی فرانسه تاتنهام ویتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

576 Sporties_fa@1400/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi