خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

صحبت های خلعتبری در مورد شرایط تیم سپاهان

صحبت های خلعتبری در مورد شرایط تیم سپاهان
سپاهان بد آورده

متاسفانه در بازی با صبا بد نتیجه بگیریم.اتفاقات فوتبال در این مدت برای سپاهان افتاده و از وقتی آقای فرکی به این تیم آمده مشکلات زیادی داشتیم. شجاع خلیل زاده و حمودی به خاطر سربازی از تیم ما رفتند و نویدکیا مصدوم شد. در شرایطی 4 بازیکن مهم ما مصدوم شدند و بازیکنان ما در چند بازی اخراج شدند.

فرکی گزینه تیم ملی است

در بازی با صبا هم خیلی بدشانسی آوردیم و در همان ابتدای بازی هادی عقیلی مصدوم شد. واقعا ده نفره بازی کردن سخت بود اما ما باز هم موقعیت داشتیم. هواداران حق دارند ناراحت باشند اما بدانند هیچکدام از بازیکنان کم کاری نکردند و حسین آقا هم بیشتر از همه ناراحت است.اتفاقات بازی باعث شد برنامه ریزی آقای فرکی بهم بریزد. حسین آقا مربی بزرگ و قابل احترامی است و خیلی از تیم های خوب دنبالش هستند و گزینه تیم ملی است پس باید بیشتر هواداران احترام او را نگه دارند.

هواداران صبور تر باشند

آقای فرکی ، کادر فنی و بازیکنان زحمت خودشان را می کشند و واقعا بدشانس هستیم. خودم من هم خیلی ناراحت هستم چون اتفاقات غیر قابل پیش بینی برای ما افتاد که در این سال ها ندیده بودم.هواداران هم صبور تر باشند. به هر حال در این بازی دو تعویض اجباری داشتیم و خودمان از همه بیشتر ناراحت هستیم.

رحمان خیلی ناراحت بود

رحمان احمدی می خواست توپ پشت دفاع را جمع کند اما تو به زمین خورد و بلند شد و زمین هم خیلی نرم بود.رحمان خیلی ناراحت بود و خودش هم باورش نمی شد. این اتفاقات واقعا عجیب است و وقتی می بازیم همه مقصر هستند و نباید تمام تقصیرها را گردن یک نفر انداخت.من هم مقصر هستم و تمام 11 بازیکن زحمت خودشان را کشیدند.

حرمت فرکی را حفظ کنند

ما شرمنده هواداران هستیم و به هر حال این تیم در چند سال گذشته همیشه در صدر بوده اما هواداران حرمت آقای فرکی را حفظ کنند.

برچسب‌ها: خلعتبری صحبت سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

176 سپاهان ماشاده1394/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi