خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

خلعتبری : ده بار دیگر هم تکرار شود پاس گل می دهم

خلعتبری : ده بار دیگر هم تکرار شود پاس گل می دهم
پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم باتجربه سپاهان اصفهان با از خودگذشتگی در بازی دیروز یک پاس گل زیبا به هم‌تیمی‌اش داد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری درمورد پیروزی سپاهان در دربی اصفهان گفت: ذوب ‌آهن می‌خواست به رده بالای جدول برسد و خودش را از قعر جدا کند اما ما در روزی که لیاقتش را داشتیم بردیم.

وی در مورد اینکه تیمش با پیروزی در بازی دیروز، شکست خانگی مقابل شهرخودرو را فراموش کرد، ادامه داد: ما از بازی قبلی درس گرفتیم و به خاطر اشتباهات خودمان به شهر خودرو باختیم و آنها روی تاکتیک گل نزدند. آن ازی را فراموش کردیم و موفق شدیم سه امتیاز دربی را بگیریم.

سوال بعدی ما از خلعتبری درباره حرکت زیبایش هنگام گل دوم سپاهان بود که او به اسماعیلی‌فر پاس گل داد: با اینکه توانستم گردان را دریبل بزنم و اگر ده بار دیگر همان صحنه اتفاق بیفتد باز هم پاس می‌دهم.

وی درباره گلزنی جوانان سپاهان و عملکرد آنها گفت: ما بازیکنان جوان خوبی داریم. برای مثال سلمانی کاپیتان تیم ملی جوانان است و دیروز هم گل زد. فقط همه چیز به زمان احتیاج دارد.

خلعتبری در پایان در خصوص دیدار پیش رو با استقلال افزود: با توجه به اینکه امتیاز دو تیم خیلی نزدیک است فکر می کنم بازی جذابی شود. امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد پیروز شود و آن تیم ما باشیم.

برچسب‌ها: خلعتبری سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

119 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi