خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد

خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد
پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است که شکست دادن تراکتور برای آنها ارزشی بیش از سه امتیاز دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا خلعتبری شرایط تیم سپاهان را بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در جام حذفی مطلوب خواند و گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی سخت خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما امسال جام حذفی را هم جدی گرفتیم و دنبال قهرمانی در این جام هستیم. با انجام پنج بازی می‌توان در این جام قهرمان شد و امیدوارم تا فینال جلو برویم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در ادامه با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور در لیگ برتر خاطر نشان کرد: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت هستند، ولی اهمیت بعضی از بازی‌ها بیشتر است. ما در این بازی میزبان هستیم و در شرایطی با تراکتور روبه‌رو می‌شویم که با پرسپولیس هم‌امتیاز هستیم. الان تیم‌های بالای جدول به نتیجه حریفان هم چشم دارند و ما نباید در این موقعیت حساس لغزش داشته باشیم. شکست دادن تراکتور قطعاً بیشتر از سه امتیاز برای ما ارزش خواهد داشت و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم. البته آنها هم تیمی پرقدرت و پرمهره هستند و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن احسان حاج‌صفی به این تیم هم اظهار داشت: احسان بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای است که در همین سپاهان رشد کرد و به تیم ملی رسید. حاج‌صفی در این سال‌ها تجربیات زیادی را به دست آورده و قطعاً در ادامه راه کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد. همه ما از بازگشت حاج‌صفی خوشحالیم و امیدواریم این بازیکن بهترین عملکرد را در سپاهان داشته باشد.

خلعتبری در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم سپاهان قهرمان خواهد شد؟»، تصریح کرد: چند تیم دنبال قهرمانی هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مسئله مهم این است که در 13 بازی باقیمانده باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. در نهایت امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود و آن تیم سپاهان باشد.

برچسب‌ها: خلعتبری سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

117 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi